"שקט מסביב" – שקד קוממי בשיר חדש ולוח הופעות חדש ל-2019

"שקט מסביב" - שקד קוממי בשיר חדש ולוח הופעות חדש ל-2019
"שקט מסביב" - שקד קוממי בשיר חדש ולוח הופעות חדש ל-2019

הזמר והשורד שקד קוממי שבימים אלו מככב על המסכים בתוכנית הטלוויזיה "הישרדות VIP", מנצל את זמן הפריים טיים ואת החברות הקרובה עם ג'וזי – מתחרה נוסף מהתוכנית, ומשיק הבוקר עם שיר חדש שנקרא "שקט מסביב" וגם עם מופע חדש שיציג שיתוף פעולה עם ג'וזי על עמדת הדיג'יי.

קוממי היה מוכר עוד לפני התוכנית הישרדות בעיקר בזכות השיר שלו "יום בלי עבודה" שזכה להצלחה רבה ולמעל 12 מיליון צפיות ביוטיוב. עתה הוא מציג שיר חדש בסגנון פופ מודרני ועכשווי אותו כתבו והלחינו מאור זכריה וליאור חביב המלווה בקליפ מושקע.

לפני כמה ימים יצא קוממי בראיון רחב ומעמיק על השתתפותו בתוכנית הישרדות בה סיפר על הקשיים הרבים שעבר במהלך הצילומים. אך עתה, הוא מפיק את המיטב מהצלחתו בתוכנית ומחברותו העמוקה עם ג'וזי, ויוצא במופע חדש המלווה ב-7 נגנים וזמרות ליווי.

שקד קוממי – הופעות 2019

כאמור, קוממי מציג גם לוח הופעות חדש ל-2019 שיציג שיתוף פעולה עם ג'וזי וייפתח בהופעה חגיגית במועדון רידינג 3 בתל אביב ב-7 ביולי 2019. המופע החדש יציג שילוב של מוסיקת מסיבות אלקטרונית בסגנון הטומורלנד יחד עם מוסיקת פופ ים תיכונית בסגנון ההופעות הגדולות של אמפי קיסריה.

צפו בקליפ של השיר שיר החדש של שקד קוממי "השקט מסביב":

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק