שלמה ארצי הופעות וכרטיסים – היכל מנורה מרץ-אפריל 2024

שלמה ארצי הופעות וכרטיסים - היכל מנורה מרץ-אפריל 2024
שלמה ארצי הופעות וכרטיסים - היכל מנורה מרץ-אפריל 2024

מחפשים הופעות של שלמה ארצי ב-2024? הגעתם למקום הנכון. בעמוד זה תוכלו למצוא את לוח ההופעות העדכני של שלמה ארצי ומידע עדכני על מחירי כרטיסים, הנחות ומבצעים.

ברוכים הבאים לעמוד של שלמה ארצי באתר "קצת תרבות". כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני ופרטים נוספים על רכישת הכרטיסים, מחירים, הנחות ועוד. שלמה ארצי הוא מותג מוביל וסמל להצלחה במוסיקה הישראלית.

עוד הרבה לפני שהזמר עומר אדם סגר הופעות סולד אאוט בדקות, גם ההופעות של שלמה ארצי, תמיד ידועות כמופעי סולד אאוט שמתמלאות במהירות כבר שנים ארוכות, וזאת, גם לאחר כ-50 שנות קריירה רציפה. לא סתם הוא נבחר להדליק משואה כנציג המוסיקה הישראלית ביום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל.

המוסיקה של שלמה ארצי והשירים הרבים שהוציא במהלך הקריירה הארוכה, הצליחו עם השנים לחצות מגזרים ומגזרים ולהגיע לכל רובד בחברה הישראלית והפכו אותו לזמר של המדינה. בהופעותיו, ארצי מקפיד לרענן ולעבד מחדש את השירים הידועים שלו ולהציג בכל פעם פרשנות חדשה ומגוונת.

ההופעות של ארצי תמיד מלוות בלהקת נגנים מהטובים בארץ שמלווים אותו כבר שנים ארוכות וכוללים בין היתר את הגיטריסט אבי סינגולדה והמתופף מאיר ישראל, את בנו, בן ארצי ואת טל פורר, אייל מזיג, הילה בן טובים, שי מאירי, עדי מאירי.

שלמה ארצי הופעות 2024

שלמה ארצי יציג 3 הופעות גדולות וחגיגיות בהיכל מנורה ב-23 במרץ, ב-2 באפריל וב-19 באפריל 2024.

שלמה ארצי כרטיסים

מכירת הכרטיסים להופעה של שלמה ארצי בהיכל מנורה מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-229 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ומגיע עד ל-369 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

שלמה ארצי הנחות, הטבות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה פרטים על הנחות או כרטיסים לשלמה ארצי. נמשיך לעדכן. בקרו כאן מדי פעם כדי להתעדכן ובדקו גם את עמוד הפייסבוק שלנו בו אנו מעדכנים בכל עת ובזמן אמת מידע על הופעות חדשות, הנחות ופרטים נוספים.

שלמה ארצי – ביוגרפיה

בדקה ה-90 – ארצי כמעט מוותר על הקריירה

שלמה ארצי בן ה-68 עבר כברת דרך ארוכה במוסיקה הישראלית והצליח להישאר תמיד בטופ ובראש הרשימה של אמני ישראל. את דרכו המוסיקלית המקצועית, הוא החל בשנת 1970 כשזכה בפסטיבל הזמר ובפזמון וכסולן להקת חיל הים. למרות ההצלחה הראשונית הגדולה, ארצי עדיין לא זכה להכרה רצינית.

הוא הוציא אמנם בין השנים 1970 ועד 1976 מספר אלבומים אותם כתב ברובם בעצמו, אך אלו זכו רק להצלחה יחסית ולא העניקו לו את החשיפה הגדולה אותה חיפש. בשנת 1978, כאשר כמעט החליט לפרוש מהתחום, החליט לעשות נסיון אחרון והוציא את האלבום "גבר הולך לאיבוד", אותו הפיק יאיר שרגאי ומכאן, זאת כבר היסטוריה.

"גבר הולך לאיבוד" – שינוי הכיוון המוסיקלי של שלמה ארצי והפיכתו לכוכב עד היום

האלבום "גבר הולך לאיבוד" סימל תקופת מעבר בסגנונו של ארצי שעבר מהלחנת שירי משוררים לכתיבת שירים אישית וייחודית ולסגנון יותר פופי. גם האלבום הבא שלו "דרכים" המשיך את מגמה זו. בתקופה זו, החל ארצי להיחשף לציבור מאזינים רחב יותר והפך כבר לכוכב גדול עם האלבום "חצות" שיצא ב-1981 וזכה להצלחה גדולה ביותר.

במהלך שנות ה-80, התקדם צעד נוסף לכיוון מעמדו הבכיר במוסיקה הישראלית עם אלבום המופת "תרקוד" שהפקי לואי להב והיה אחראי לכמה מהלהיטים הגדולים ביותר של לשמה ארצי עד היום. בין הלהיטים אפשר לציין את "תרקוד", "רוב הזמן את אשתי", "ביחד נזדקן" ועוד. ב-1984, כבר זכה בתואר "זמר השנה" ברשת ג'.

לאורך כל שנות ה-80, הפך ארצי לאחד הזמרים המצליחים בישראל כשהוא כבר מתחיל להופיע באולמות גדולים וממלא אותם עד אפס מקום. גם האלבומים שהגיעו לאחר מכן, כמו "לילה לא שקט", "חום יולי אוגוסט" ו-"ירח", זכו להצלחה עצומה וסיפקו עשרות להיטי ענק.

מאז ועוד היום, שלמה ארצי ממוקם בפסגת המוסיקה הישראלית, הוא כבר הספיק להופיע כמעט בכל מקום בארץ, לקטוף כל פרס ותואר אפשרי בדרך, ולשתף פעולה עם טובי האמנים והוא ממשיך לעשות זאת גם עם אמנים צעירים כמו אברהם טל, דודו טסה, עומר אדם ואחרים.

ההופעות שלו בצוותא ובזאפה מתמלאות עוד בטרם מתפרסמת מכירת הכרטיסים ולכן, במקביל, הוא נוהג להופיע הרבה מאוד באולמות הגדולים של ישראל כמו קיסריה, אמפי רעננה, היכל נוקיה, היכל התרבות ת"א ועוד.

אתם מוזמנים להיכנס לדפי אומנים נוספים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: יהורם גאון, עומר אדם, אנה זק, חנן בן ארי, אמיר דדון, אברהם טל, יהודה פוליקר, עברי לידר, עידן רייכל, ברי סחרוף, איתי לוי, אביתר בנאי, שחר חסון, שלום אסייג, קרן פלס ואחרים.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
איציק
4 years ago

נשמע מדהים. למעשה, הוא יארח בלייב פארק את כל מי שהוא עשה איתו דואט בשנים האחרונות (בן ארי, ישי ריבו וכו') אבל מה אברהם טל?

מיכל
4 years ago

מה עם הופעות של שלמה ארצי בירושלים???

בת שבע
2 years ago
Reply to  מיכל

ביום חמישי ה 8.9.

מישל קריספין
4 years ago

האם יהיו הופעות של שלמה בבאר שבע?

ורד
2 years ago

האם ההופעה בנצרת באמת בוטלה?

Amnon
10 months ago

האים יש הופעה של שלומו ב25 ליוני בקסריה??

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק