שלומי שבת ופבלו רוזנברג בהיכל מנורה 2019 – כרטיסים והנחות!

שלומי שבת ופבלו רוזנברג בהיכל מנורה 2019 - כרטיסים והנחות!
שלומי שבת ופבלו רוזנברג בהיכל מנורה 2019 - כרטיסים והנחות!

לאחר עשור מאז האיחוד הקודם שזכה להצלחה עצומה והצליח למשוך קהל של עשרות אלפי איש, שלומי שבת ופבלו רוזנברג חוזרים לשתף פעולה במופע משותף וחד פעמי בלבד שיתקיים ב-19 בינואר 2019 בהיכל מנורה מבטחים.

מכירת הכרטיסים נפתחה אתמול כשמחיר הכרטיסים נע בין 129 ש"ח לכרטיסים הזולים ועד ל-299 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר בהתאם למיקום הישיבה באולם. אם אתם חברי הנוסע המתמיד של אלעל ומחזיקי כרטיס האשראי" הנוסע המתמיד", תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה להופעה של שלומי שבת ופבלו רוזנברג ולשלם פחות 100 ש"ח. את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר של משרד הכרטיסים "קופת ת"א".

שלומי שבת, המככב כמנטור בתוכנית הטלוויזיה "דה וויס" מצלם בימים אלו את העונה החמישית של התוכנית שצפויה לעלות בקרוב על מסכי הטלוויזיה שלכם. במסגרת התוכנית, הפקת התוכנית ערכה לו הפתעה, כאשר אחד המתמודדים החדשים היה לא פחות מאשר בנו – אביהו שבת, שעשה לו הפתעה. בקרוב תוכלו לראות זאת בתוכנית.

שבת ורוזנברג יגיעו להיכל מנורה בתל אביב כשהם מלווים בלהקה של 15 נגנים ויציגו על הבמה את כל להיטיהם הגדולים בקריירה בעיבודים מיוחדים המותאמים לסגנון המוזיקלי של שניהם. בין השירים שהם יבצעו: אבא, נר על החלון, מרגריטה, בדמעות שאת בוכה, תנו לגדול בשקט, מלדיטה לונה, אל תדאגי לי אמא, בין ערביים, בגלל הרוח, לכל אחד, שובר ת'ראש ועוד.

השניים אף הוציאו טיזר לקראת המופע המשותף. צפו:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק