שחר חסון הופעות 2024 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

שחר חסון הופעות 2024 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
שחר חסון הופעות 2024 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

איפה תוכלו לראות את שחר חסון בהופעה בחודשים הקרובים ב-2024? כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים? ואיך אפשר להשיג הנחות? קבלו את לוח ההופעות העדכני של שחר חסון ל-2024.

הסטנדאפיסט הידוע שחר חסון מקפיד לשמור על לוח הופעות אינטנסיבי במיוחד ומגיע עם מופע הסטנדאפ שלו לכל עיר בישראל גם ב-2024. בכתבה הבאה, נציג לכם את לוח ההופעות המלא והמעודכן של שחר חסון לחודשים הקרובים כולל מידע על רכישת כרטיסים ופרטים על הנחות או מבצעים. כל הפרטים, מיד.

שחר חסון לוח הופעות 2024

חסון חורש את הארץ בהופעות באופן רציף וקבוע ומגיע כמעט לכל עיר בישראל. להלן לוח ההופעות הקרובות של שחר חסון לחודשים הבאים ב-2024:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו בית ציוני אמריקה תל אביב - ZOA 1 - קומדי בר, מועדון 16 כרטיסים
66
רכישת כרטיסים לא מסומנים שעתיים
בית ציוני אמריקה תל אביב - ZOA 1 - קומדי בר, מועדון 20 כרטיסים
66
רכישת כרטיסים לא מסומנים שעתיים
בית ציוני אמריקה תל אביב - ZOA 1 - קומדי בר, מועדון 30 כרטיסים
66
רכישת כרטיסים לא מסומנים שעתיים

שחר חסון כרטיסים

מחיר כרטיסים לשחר חסון כפי שניתן לראות, בטבלה שמעליכם, עומד על 66 ש"ח במחיר אחיד לכל ההופעות. ניתן לרכוש כרטיסים לכל ההופעות באמצעות האתר הבא או באמצעות הקישורים המופיעים כאן בטבלה שלמעלה.

לא מצאנו פרסומים על הנחות או מבצעים שונים להופעות של חסון אך אנו נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק שלנו בכל מידע חדש שנמצא.

זה כבר כמה שנים שהקומיקאי שחר חסון כבר לא עוד סתם כוכב עולה בעולם הסטנדאפ. כיום, חסון נחשב לאחד הקומיקאים המובילים והמצליחים ביותר בישראל עם קריירה מגוונת המשלבת הופעות בתוכניות טלוויזיה מובילות, עם מופעי סטנדאפ קטנים ואינטימיים שנחשבים ללחם וחמאה עבורו בהם הוא "מתפרע" ומשתחרר.

חסון מופיע בימים אלו עם מופע הסטנדאפ הקבוע שלו בו הוא עוסק בזוגיות, יחסי הורים וילדים ובנושאים האינטימיים שכל אחד מאיתנו עובר, כשהוא מגיש את התוכן בהומור הפרוע והחופשי הכל כך מאפיין אותו.

חסון, בן ה-41, פרץ בסערה לתודעת הציבור בעיקר בזכות השתתפותו הקבועה בתוכנית "מהדורה מוגבלת" עם דודו ארז, שסללה לו דרך מהירה אל לב המיינסטרים הישראלי בעולם הבידור יחד עם הקומיקאים המובילים במדינה. הוא נולד בכפר סבא ב-1976 לאב תימני ולאמא עירקאית והוא מרבה להשתמש במוצא הוריו כחומר קבוע בהופעותיו. בתחילת דרכו כנער, "פספס" הזדמנות מעולה להצליח, כשהיה חבר בשלישיית מה קשור, עוד לפני שהתפרסמו.

החל מסוף שנות ה-90, החל להופיע במועדוני סטנדאפ רבים וביניהם הקאמל קומדי קלאב הידוע והחל לצבור ניסיון בקריירת סולו כסטנדאפיסט כשבמקביל, הוא לומד בהצלחה משחק בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין.

במקביל להופעות הרבות במועדוני הסטנדאפ השונים, השתתף חסון בתוכניות טלוויזיה רבות כמו למשל "אקזיט", "פיני הגדול", "ערוץ הצחוק מציג", "Y בעשר" ועוד. החל מ-2001 ועד היום, הוא גם משתתף בתוכנית הרדיו של יקיר אביב בימי חמישי ברדיוס ת"א יחד עם סטנדאפיסטים נוספים כמו אמירם טובים, יוסי טרבלסי ואחרים.

ההשתתפות בתוכנית "צחוק מהעבודה" והנסיקה בקריירה

ב-2017 הצטרף חסון כחבר פאנל בתוכנית הטלוויזיה "מהדורה מוגבלת" בהנחייתו של דודו ארז ואפרת אברמוב, שזכתה להצלחה ענקית והעניקה לשחר חסון שבלט בה, חשיפה גדולה מאוד. כשנתיים לאחר מכן השתתף באופן קבוע בתוכנית הטלוויזיה המצליחה של שלום אסייג "צחוק מהעבודה" שכבר הפכה את חסון לאחד הקומיקאים המובילים והפופולריים בישראל.

במהלך השנים, השתתף חסון בעוד הפקות טלוויזיה גדולות ששודרו בפריים טיים, כשהוא משתף פעולה עם דודו ארז, אבי אטינגר ועוד. בשנים האחרונות, חסון בחר לפנות גם לכיוון הילדים תוך שהוא ממתן מעט את סגנון ההומור ופונה למחוזות סולידיים יותר. חסון הופיע יחד עם חברי "הצחוקיה" – אחת מתוכניות ההומור לילדים המצליחות ביותר בישראל ומשדר תוכניות נוספות מצליחות בערוץ הילדים.

כיום חסון, ממשיך לשלב ולדלג בין השתתפותו בתוכניות ילדים, לצד הפקות טלוויזיוניות וקולונועיות שונות, יחד עם לוח הופעות צפוף של מופע סטנדאפ חופשי ופרוע כפי שרק הוא יודע להציג.

אתם מוזמנים להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: יהורם גאון, עומר אדם, אנה זק, חנן בן אריאייל גולןדיקלה, ריטה, אמיר דדון, אברהם טל, יהודה פוליקר, עברי לידר, ברי סחרוף, איתי לוי, אביתר בנאי, שלום אסייג, שלמה ארצי, עידן רייכלאליעד, קרן פלס ואחרים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק