שובם של המכבים חנוכה 2018 – רכישת כרטיסים ולוח הופעות

שובם של המכבים חנוכה 2018 - כרטיסים ולוח הופעות

ההפקה עטורת הכוכבים "שובם של המכבים" תגיע לבימות ישראל בחנוכה 2018 ותתחרה במופעי חנוכה הגדולים. עוז זהבי, רוני דלומי, חן אמסלם, אגם בוחבוט ומייקל לואיס יככבו במופע. אז כמה יעלו לכם הכרטיסים? והיכן תוכלו לרכוש? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הבוקר אנו מתבשרים על מופע חנוכה חדש ועטור כוכבים שייקרא "שובם של המכבים" וגם הוא עומד להתחרות במופעי החנוכה הגדולים של 2018 ומצטרף לרשימה ארוכה של מופעים והצגות המתחרות כולם על הילדים ועל ההורים. מכירת הכרטיסים לשובם של המכבים כבר נפתחה ובהמשך הכתבה תוכלו לקבל את כל הפרטים על רכישתם ואת לוח ההופעות המתעדכן.

המופע החדש "שובם של המכבים" יספר כמובן את סיפור חנוכה המפורסם של מלחמת המכבים ביוונים ויככבו בו שורה ארוכה של כוכבי ילדים ונוער. את התפקיד הראשי של יהודה המכבי יגלם עוז זהבי שכבר הספיק להשתתף כבר בעבר בכמה מופעי חנוכה גדולים. הזמרת רוני דלומי תגלם את מרים והזמרת חן אמסלם תגלם את ליסיאס בת אנטיוכוס. גם השחקן והדוגמן מייקל לואיס ייקח חלק במופע החנוכה המושקע ויגלם את אסטניס בן אנטיוכוס ואילו הזמרת הצעירה אגם בוחבוט שתשתתף גם היא בהצגה, תהיה המספרת.

הסיפור הידוע של המכבים ששיחררו את ארץ ישראל מהכיבוש היווני והפכו לממלכה עצמית, יוצג במופע בגרסה עדכנית וחדשה שתלווה במוסיקה קצבית וישים דגש על גבורה ואהבה ועל יהודה המכבי שסוחף אחריו עם שלם כדי להילחם על החופש והצדק מול הגזירות הקשות של היוונים בעם ישראל.

שובם של המכבים – כרטיסים והנחות

מחיר הכרטיסים הרשמי למופע החנוכה שובם של המכבים עומד על 154 ש"ח אך כרגע הכרטיסים נמכרים בהנחה של מכירה מוקדמת ועומדים על 134 ש"ח שעדיין יקר. אם אתם מתכננים ללכת להופעות בחיפה או עפולה, תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה נוספת שיעלו לכם 105 ש"ח בלבד באמצעות האתר הבא.

אנו ממשיכים לעדכן כל הזמן ובזמן אמת על מידע בנוגע למבצעים, הנחות, כרטיסים מוזלים או מבצעי 1+1 שבדרך כלל מוצעים למופעי חנוכה.

המכבים חנוכה – לוח הופעות 2018

המופע ירוץ במהלך חנוכה 2018 ובתאריכים נוספים לפני ואחרי במהלך חודש דצמבר 2018 בהיכל הטוטו בחולון, במשכן לאומנויות הבמה באשדוד, בתיאטרון הצפון בחיפה ובעוד ערים רבות בישראל. רשימת ההופעות המלאה צפויה להתפרסם בזמן הקרוב ואנו כמובן נעדכן כאן מיד שיתפרסמו הפרטים המלאים.

להלן לוח ההופעות המכבים שהתפרסם עד כה:

אירוע תאריכים מיקום מחיר כרטיסים
שובם של המכבים 2 בדצמבר 2018 משכן לאומנויות הבמה אשדוד רכישת כרטיסים
שובם של המכבים 4-8 בדצמבר 2018 היכל טוטו חולון 134 ש"ח רכישת כרטיסים
שובם של המכבים 10 בדצמבר 2018 בשעה 09:15 תיאטרון הצפון חיפה 105 ש"ח רכישת כרטיסים
שובם של המכבים 10 בדצמבר 2018 בשעה 11:30 תיאטרון הצפון חיפה 105 ש"ח רכישת כרטיסים
שובם של המכבים 10 בדצמבר 2018 בשעה 13:45 תיאטרון הצפון חיפה 105 ש"ח רכישת כרטיסים
שובם של המכבים 10 בדצמבר 2018 בשעה 16:00 תיאטרון הצפון חיפה 105 ש"ח רכישת כרטיסים
שובם של המכבים 10 בדצמבר 2018 בשעה 18:15 תיאטרון הצפון חיפה 105 ש"ח רכישת כרטיסים
שובם של המכבים 13 בדצמבר 2018 בשעה 16:00 היכל התרבות עפולה 105 ש"ח רכישת כרטיסים
שובם של המכבים 13 בדצמבר 2018 בשעה 18:15 היכל התרבות עפולה 105 ש"ח רכישת כרטיסים

זאת לא הפעם הראשונה שסיפור המכבים מגיע לבימות בחנוכה. בשנים האחרונות, כבר עלו מספר גרסאות שונות כמו למשל ב-2015 כשעלתה גרסה לסיפור המכבים עם רינת גבאי, צביקה הדר, דנה פרידר, לי בירן ואחרים. עתה הסיפור יגיע בגרסה חדשה עם עוז זהבי, רוני דלומי וכוכבים נוספים.

המופע החדש עם עוז זהבי מצטרף לעוד רשימה ארוכה של הצגות חנוכה שכבר פורסמו כמו הפסטיגל, עמי ותמי עם מיכל הקטנה, הקוסם מארץ עוץ עם רינת גבאי, עומר אדם חנוכה, עולם האגדות עם קובי פרץ, הברווזון המכוער עם מיכל ינאי, ספר הג'ונגל עם שי ורועי, מלכת השלג עם הקרקס על הקרח מוסקבה, קסם של משחק עם יובל המבולבל וגם מפצח האגוזים מאת הבלט הישראלי.

צפו באגם בוחבוט בהכנות מאחורי הקלעים להצגה שובם של המכבים

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק