שגעון המוסיקה הקאמרי – כרטיסים בהנחה ב-105 ש"ח במקום 350 ש"ח

שגעון המוסיקה הקאמרי - כרטיסים בהנחה ב-105 ש"ח במקום 350 ש"ח
שגעון המוסיקה הקאמרי - כרטיסים בהנחה ב-105 ש"ח במקום 350 ש"ח

דנה פרידר, הזמרת קרולינה וגם שחקן צעיר ופחות מוכר בשם גל פופולר, יככבו במחזמר הנוצץ והחדש שיגעון המוזיקה של תיאטרון הקאמרי. איך תוכלו לרכוש כרטיסים למחזמר החל מ-105 ש"ח במקום 350 ש"ח? כל הפרטים בכתבה שהכנו לכם.

(עדכון אחרון: 1/3/2020)

את המחזמר המפורסם שגעון המוסיקה אין צורך להכיר עבור רוב הקהל הישראלי. מדובר באחד ממחזות הזמר המפורסמים והמצליחים ביותר בעולם המבוסס על הסרט המצליח בכיכובו של ג'ון טרבולטה Saturday night fever, עם שירי הדיסקו הקלאסיים והנצחיים של הבי ג'יז. את כל זה תוכלו לראות לייב על הבמה בגרסה הישראלית שתעלה בתיאטרון הקאמרי במהלך שנת 2020.

לרכישת כרטיסים בהנחה למחזמר שגעון המוזיקה בקאמרי באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

בעמוד הבא, תוכלו למצוא את לוח ההופעות של המחזמר, רשימת המשתתפים המלאה וגם טיפ שיראה לכם איך אפשר לרכוש כרטיסים מוזלים למחזמר החל מ-105 ש"ח בלבד.

אז איך משיגים כרטיסים לשגעון המוסיקה בקאמרי החל מ-105 ש"ח בלבד?

המחיר הרגיל לכרטיסים לשגעון המוסיקה בקופות תיאטרון הקאמרי, עומדים על 350 ש"ח, אך באמצעות האתר הבא ניתן למצוא כרטיסים בהנחה החל מ-105 ש"ח בלבד. שימו לב: הכרטיסים בכמות מוגבלת, אז כדאי לחשוב מהר, לפני שייגמר.

לוח ההופעות של שגעון המוסיקה המחזמר 2020

המחזמר ירוץ באולם קאמרי 1 בתיאטרון הקאמרי לאורך כל החודשים הקרובים ב-2020. בעתיד, צפויים להתפרסם תאריכים חדשים עם הנחות וקופונים נוספים ואנו כמובן נמשיך לעדכן אותם כאן בעמוד המחזמר זה ובעמוד הפייסבוק שלנו.

להלן לוח ההופעות של המחזמר שגעון המוסיקה בקאמרי לחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 1 61 כרטיסים
105 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 1 36 כרטיסים
105 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 1 45 כרטיסים
125 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 1 68 כרטיסים
125 ₪
רכישת כרטיסים

שיגעון המוזיקה – ההפקה הגדולה של הקאמרי

כחלק מהעונה החדשה של תיאטרון הקאמרי ל-2020, הוחלט בתיאטרון להעלות לראשונה בישראל הפקה גדולה ומושקעת למחזמר הידוע בבימויו של גלעד קמחי ובהשתתפות כוכבים רבים ומוכרים כמו דנה פרידר והזמרת קרולינה לצד שחקנים פחות מוכרים ובראשם השחקן גל פופולר.

המחזמר צפוי להציג לוח הצגות אינטיסיבי לאורך 2020 וקהל רב צפוי להגיע ולמלא את האולמות. הגרסה הישראלית תבוסס על הסרט הידוע של חברת פרמאונט RSO והסיפור של ניק כהן בעיבוד לבמה שנעשה ע"י רוברט סטיגווד ובעזרתו של ביל אוקס.

רשימת המשתתפים המלאה של שגעון המוסיקה

רשימת השחקנים המלאה במחזמר החדש של הקאמרי כוללת את גל פופולר, דנה פרידר, קרולינה, אלי דנקנר, אסף הרץ, שני שאולי אלה רוזנצוויג, נוי הלפרין, גילן שחף, אלון סנדלר, ערן מור, עמית רייס, דויד בילנקה, טל וייס, סנדרה שונוולד, הראל ליסמן, יפעת כהן, יעל דובר, סהר שוורצברג, הגר אנגל, יובל קלו ורוני עובדיה.

המחזמר יציג גם רשימה מכובדת של רקדנים שתכלול את דניאל סטפן, נעה דגן, אדיר בובליל, ערן לחמן, מתן בן שימול, גל טופולנסקי, רותם יהודה ולירון כהן.

שאר העוסקים במלאכה כוללים את השמות הבאים:

עריכה: בריאן מקברייד
בימוי: גלעד קמחי
תרגום: אלי ביז'אווי
כוריאוגרפיה: עוז מורג
מנהל מוסיקלי: אמיר לקנר
תפאורה: ערן עצמון
תלבושות: אולה שבצוב
תאורה: אבי יונה בואנו (במבי)
מעצב סאונד: ניראל שרו
הדרכה קולית: דוקי עצמון

הכירו את גל פופולר – הכוכב הראשי של שגעון המוסיקה בקאמרי

לצד הכוכבים המוכרים כמו דנה פרידר ואחרים, הוחלט בקאמרי להעניק את התפקיד הראשי לשחקן צעיר בן 26 שעבור רבים הוא אנונימי לחלוטין. מדובר בשחקן גל פופולר שרק עכשיו סיים שלוש שנות לימוד בבית הספר למשחק והספיק להשתתף עד כה בתפקידי משנה בסדרות כמו "כפולה", "שכונה" וכד'.

פופולר, שעבורו זהו התפקיד הראשון בתיאטרון רפרטוארי, הצליח לגבור על שחקנים וזמרים רבים שהתמודדו על התפקיד הנחשק אך למרות אנונימיותו, הצליח לכבוש את מקבלי ההחלטות בתיאטרון ולקטוף את הבכורה. פופולר השתלב היטב בהפקה ובאחד מהראיונות שלו ברשת, הוא אף סיפר על התחברות מעולה לבימאי המחזמר – גלעד קמחי.

עלילת המחזמר

סיפור המחזמר מספר על בחור צעיר בן 19 בשם טוני, בן למשפחת מהגרים ממעמד סוציו אקונומי נמוך. אביו מובטל ואמו מעריצה את בנה הבכור, הכומר.

טוני עובד ביום כמוכר בחנות חומרי בניין ובסופי שבוע יוצא לבלות עם חבריו בדיסקוטק המקומי. הוא זוכה להערצה כמלך רחבת הריקודים שגורמים לו לשכוח את עבודתו המשעממת ואת החיים האפורים בשכונתו. הסיפור עובר ומדלג בין שני עולמות האלו במהלך כל העלילה.

להיטי להקת הבי-ג'יז – אלו הלהיטים שמלווים את המחזמר

הצלחת הסרט בסוף שנות ה-70,הגיעה יחד עם עליית מוסיקת הדיסקו של שנות השמונים כאשר המוסיקה והפסקול של הסרט שנכתבו ע"י להקת הבי ג'יז (Bee Gees) הפכו להצלחה מסחררת ושירי המחזמר ממשיכים להישמע ולהישאר אקטואליים ורלוונטיים גם כיום.

מבין שירי פסקול הסרט הרבים השירים שזכו להצלחה הגדולה היותר הם: Stayin' Alive, How Deep Is Your Love, Night Fever, More Than a Woman או You Should Be Dancing.

אודות הסרט שגעון המוסיקה

הסרט שגעון המוסיקה (באנגלית הוא נקרא Saturday Night Fever) שעליו נשען העיבוד למחזמר שיגיע כאמור גם לקאמרי, יצא בשנת 1977 וזכה מהר מאוד להצלחה קופתית מטורפת. בסרט כיכבו ג'ון טרבולטה, קרן לין גורני ודונה פאסקו. ההצלחה הגדולה הפכה בן רגע את טרבולטה לכוכב הוליוודי גדול ואת להקת הבי ג'יז לאחת מהלהקות המצליחות בהיסטוריה.

הסרט התבסס על מאמר מאת ניק כהן בשם "Tribal Rites of the New Saturday Night" שהתפרסם ב-1976, שנה לפני עליית הסרט במגזין "ניו יורק". הסרט זכה לביקורות מעולות ונחשב לאחד הסרטים הטובים ב-1977 ולאחד הלקאסיקות בכל הזמנים.

הפיכת הסרט למחזמר

ב-1998 לאחר תלאות רבות וניסיונות מצד מפיקים שונים, זכה הסרט המפורסם לעיבוד בימתי בגרסת מחזמר ורץ בווסט אנד בלונדון במשך כשנה. בשנת 2000 זכה גם הסרט לעיבוד נוסף, הפעם בברודווי שבניו יורק שם רץ גם כן במשך כשנה שלמה. במהלך השנים, העיבוד הבימתי הגיע למדינות רבות ברחבי העולם ועתה ב-2019, יגיע העיבוד גם לישראל.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אור
5 years ago

נשמע מעולה

ניר דוביסקי
4 years ago

האם יהיו גם הופעות חוץ לשיגעון המוזיקה? אולי בירושלים במקרה?

ירדנה ריימונד
4 years ago

מחכה לאישור על רכישת 3 כרטיסים ל 5.8

izik
4 years ago

הביקורת שלי: עד כמה שחשבתי שהמחזמר הזה כבר לעוס לגמרי ויהיה קיטש ומיותר, התבידתי. זהו מחזמר נפלא עם שחקנים מצויינים וביצועים איכותיים וממש כיפיים לשירים הקלאסיים של הביג'יס. מה אני יכול לומר חברים, שוב הדיסקו כאן!

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק