שבעה הצגה בית ליסין 2019 – כרטיסים ב-66 ש"ח במקום 250 ש"ח

שבעה הצגה בית ליסין 2019 - כרטיסים ב-66 ש"ח במקום 250 ש"ח
שבעה הצגה בית ליסין 2019 - כרטיסים ב-66 ש"ח במקום 250 ש"ח

הצגה חדשה של שמואל הספרי "שבעה" עולה בתיאטרון בית ליסין. כמה יעלו כרטיסים? מהו לוח ההצגות של המחזה? ואיך תוכלו למצוא הנחות או כרטיסים מוזלים החל מ-66 ש"ח בלבד? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

במסגרת העונה החדשה של 2019, תיאטרון בית ליסין מעלה את ההצגה החדשה "שבעה" שכתב שמואל הספרי ובכיכובם של ענת וקסמן, נעמי לבוב, גדי יגיל ועוד. בעמוד זה, תוכלו למצוא את לוח ההופעות העדכני של ההצגה בבית ליסין ובאולמות נוספים ברחבי הארץ ולמצוא מידע נוסף על רכישת כרטיסים, הנחות ופרטים נוספים.

שבעה הצגה בית ליסין כרטיסים מוזלים החל מ-66 ש"ח

המחיר רגיל של כרטיסים להצגה שבעה בבית ליסין בקופות התיאטרון עומד על 250 ש"ח אך באמצעות האתר הבא, ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים בכמות מוגבלת החל מ-66 ש"ח בלבד.

שבעה בית ליסין לוח הצגות 2019

ההצגה שבעה תרוץ באולם בית ציוני אמריקה ובמוזיאון ארץ ישראל ברמת אביב במהלך החודשים הקרובים. להלן לוח ההצגות של שבעה בחודשים הקרובים עם מידע נוסף על כרטיסים מוזלים:

אור יהודה היכל התרבות 18 כרטיסים
66 ₪
רכישת כרטיסים
תל אביב-יפו מוזיאון ארץ ישראל – אודיטוריום קלצ'קין 22 כרטיסים
81 ₪
רכישת כרטיסים
מוזיאון ארץ ישראל – אודיטוריום קלצ'קין 35 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים
מוזיאון ארץ ישראל – אודיטוריום קלצ'קין 32 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים

 

אודות ההצגה

את ההצגה כתב כאמור שמואל הספרי שכבר כתב בעברו כמה וכמה מחזות מצליחים כמו "פולישוק", "חמץ", "קדוש" ועוד, שרצו בתיאטרון ואף זכו בחלקם לעיבודים קולנועים וטלוויזיונים מצליחים במיוחד. בהצגה החדשה שתעלה החודש בתיאטרון, מככבים כמה מן השמות המובילים בתיאטרון הישראלי והם גדי יגיל, ענת וקסמן, נעמי לבוב, יניב ביטון, דניאל גד, אופיר וייל, יעל שטולמן, תומר מחלוף ונדב נייטס.

כפיר אזולאי הוא זה שביים את ההצגה ואת המוסיקה כתב המוזיקאי והזמר דניאל סולומון שכתב גם את המוסיקה להצגה השקר שמוצגת אף היא בעונה החדשה של תיאטרון בית ליסין ל-2019.

עלילת ההצגה מתרחשת ב-1977 בזמן ביקור נשיא מצרים אנואר סאדאת בישראל ומספרת על מחנך בשם טוביה (גדי יגיל) שמקבל לפתע שיחת טלפון מוזרה מלונדון המבשרת על מותו. ההלוויה נערכת בדיוק בזמן נאומו של סאדאת בכנסת ולכן אף אחד לא מגיע להלוויה מלבד אשתו (ענת וקסמן) ושלושת ילדיו (נעמי לבוב, יניב ביטון, נדב נייטס). דבורה אשתו, מחליטה לסגור את ה"שבעה" למנחמים ונשארת רק היא עם שלושת ילדיה. מכאן מתחילה סדרת דיאלוגים מצחיקים, דרמטיים ומעניינים.

רשימת שחקנים מלאה

רשימת השחקנים המלאה בהצגה שבעה כוללת את: יניב ביטון, דניאל גד, אופיר וייל, ענת וקסמן, גדי יגיל, נעמי לבוב, תומר מחלוף, נדב נייטס ויעל שטולמן. את המחזה כתב שמואל הספרי. בימוי: כפיר אזולאי. מוסיקה: דניאל סולומון. תפאורה: פולינה אדמוב. תאורה: קרן גרנק. תלבושות: אורנה סמורגונסקי ווידאו ארט: יואב כהן.

שבעה בית ליסין – ביקורת

טרם נמצאו ביקורות להצגה. כשיתפרסמו ביקורות מאת מבקרים מובילים בתקשורת הישראלית, נסקור אותם כאן.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו השקרסוס אחד נכנס לבר, מיקה שליסימני דרך, קח את אבא שלך ולך לעזאזל, זרים מושלמים, אנשים, מקומות ודבריםאורסטיאה, רודף העפיפונים, עושה כרצונו, התקווה, מרי פופינס, מאחורי הגדר, לילה אחד באפריל, גבעת חלפון אינה עונה, קן הקוקיה, המחזמר זה אני, לוליטה ז'אן ד'ארק ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק