היישר מבודפשט: מחזמר הכלייזמרים ריקוד החתונה בישראל – כל הפרטים!

היישר מבודפשט: מחזמר הכלייזמרים ריקוד החתונה בישראל - כל הפרטים!
היישר מבודפשט: מחזמר הכלייזמרים ריקוד החתונה בישראל - כל הפרטים!

מחזמר הכלייזמרים הראשון בעולם "ריקוד החתונה" יגיע לראשונה לישראל בספטמבר 2019 ויציג כאן 2 הופעות בבית האופרה הישראלית. כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה תוכלו לרכוש? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

בית האופרטה ומחזות הזמר הממלכתי של בודפשט יגיע לישראל בחודש ספטמבר 2019 יחד עם מעל 100 משתתפים כדי להציג כאן לראשונה את מחזמר הכלייזמרים הראשון מסוגו בעולם בשם "ריקוד החתונה" שיצר וכתב המלחין היהודי/הונגרי פרנץ יבורי פגיה. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ובהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא מידע נוסף על רכישת הכרטיסים למופעים, מחירים, ומידע נוסף.

המחזמר ריקוד החתונה שיגיע לכאן באמצע חודש ספטמבר 2019, הוא מחזמר ייחודי ויוצא דופן המבוסס כולו על טהרת מוסיקת הכלייזמרים והוא למעשה המחזמר הראשון מסוגו בעולם המבוסס על סגנון מוזיקלי זה. המחזמר נוצר ע"י המלחין פרנץ יבורי פגיה שיצר והלחין את המוסיקה. את המחזה עצמו כתבו במשותף אישטבן קאלאי וגיורגי בום ואת הפזמונים שמולבשים על המוסיקה של יבורי, כתב טיבור מיקולוש.

הקהל הישראלי אוהב את האופרטות ומחזות הזמר ההונגרים וגם הספיק להגיע בהמוניו לאופרטות הונגריות אותנטיות רבות שהגיעו לישראל בשנים האחרונות. גם הפעם, מחזמר זה יגיע לישראל כשלמעלה מ-100 משתתפים של בית האופרטה הממלכתי של בודפשט יגיעו לכאן וביניהם סולנים, רקדנים וזמרים כשאליהם תצטרף תזמורת הכליזמרים המקורית של פרנץ יבורי פגיה קושוט.

עלילת המחזמר מציגה סיפור של חתונה בין שני צעירים בכפר הונגרי ויהודי קטן. החתן הוא בן למשפחה אמידה ואילו הכלה באה מבית עני. כשהכלה מנסה להמציא את המסמכים הנדרשים לרישום החתונה, היא מגלה כי היא למעשה יהודייה. לאחר שהיא מנודה ע"י ידידיה בשל כך, היא מוצאת נחמה בבית דודה הפילוסוף היהודי שמלמד אותה על אמונתה החדשה.

המחזמר ריקוד החתונה בישראל – מהם מחירי הכרטיסים למחזמר הכלייזמרים שיגיע לכאן בספטמבר 2019?

המחזמר ריקוד החתונה יציג כאן 2 מופעים ב-12 וב-13 בספטמבר 2019 בבית האופרה בתל אביב. מכירת הכרטיסים נפתחה כאשר מחירי הכרטיסים ינועו בין 150 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ויגיעו עד ל-280 ש"ח לכרטיסים היקירים ביותר בהתאם למיקום הישיבה באולם. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק