ריצ'רד קליידרמן בישראל 2022 – כמה יעלו כרטיסים והיכן קונים?

ריצ'רד קליידרמן בישראל 2022 - כמה יעלו כרטיסים והיכן קונים?
ריצ'רד קליידרמן בישראל 2022 - כמה יעלו כרטיסים והיכן קונים? צילום: Dannie Arrault

הפסנתרן המצליח ריצ'רד קליידרמן ישוב לישראל בחודש אוקטובר 2022 הקרוב ויציג כאן 2 הופעות בתל אביב ובחיפה. כמה יעלו הכרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

לאחר ההצלחה הגדולה מאז הופעתו האחרונה כאן, הפסנתרן הידוע ריצ'רד קליידרמן (Richard Clayderman) יחזור שוב לישראל ל-2 הופעות חגיגיות שיתקיימו בחודש אוקטובר 2022 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב ובתיאטרון הצפון בחיפה. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה כולל מידע על רכישת כרטיסים ולוח הופעות עדכני.

קליידרמן יופיע כאן בליווי תזמורת סימפונט רעננה ויבצע את כל להיטיו הגדולים כולל שירים חדשים מתוך אלבומו החדש שהוקלט ב-2022.

ריצ'רד קליידרמן בישראל 2022 – לוח הופעות

קליידרמן יגיע לכאן כאמור ל-2 הופעות. ההופעה הראשונה תתקיים ב-14 באוקטובר 2022 בתיאטרון הצפון בחיפה בשעה 21:00 וההופעה השנייה תתקיים יום לאחר מכן ב-15 באוקטובר 2022 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בשעה 21:00. להלן לוח ההופעות העדכני של קליידרמן בישראל:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעות של קליידרמן בישראל נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 235 ש"ח ל-455 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם.

אודות ריצרד קליידרמן

קליידרמן, הידוע בזכות נגינתו האיכותית והלחנים המלודיים והקליטים שהלחין במהלך השנים, הוא אחד מהמוזיקאים המצליחים ביותר בעולם ואחד החלוצים כנגן אינסטרומנטלי המופיע במופע סולו על הבימות הגדולות והחשובות ביותר ברחבי העולם. הוא החל את דרכו המוזיקלית בגיל 12 בקונסרבטוריון בפריז אך בעקבות קשיים כלכליים במשפחתו, נאלץ לעבוד בצעירותו במקביל בעבודות אחרות כדי להתפרנס.

החל מאמצע שנות ה-70 הפך קליידרמן לנגן מוכר ומכובד והוזמן ע"י חברת תקליטים להקליט בלדה לפסנתר. עם השנים, הפך לאחד הפסנתרנים המצליחים ביותר בעולם והקליט למעלה מ-1300 מנגינות! הוא הופיע מעל כל במה אפשרית מול מיליוני צופים ברחבי העולם והצליח למכור מעל 150 מיליון אלבומים. ע"פ ספר השיאים של גינס, קליידרמן הוא הפסנתרן המצליח ביותר בכל הזמנים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק