להקת רוק דה אופרה מגיעה לישראל 2019 – כמה יעלו כרטיסים?

ההרכב הייחודי רוק דה אופרה המורכב משלוש זמרות אופרה המבצעות להיטי רוק ידועים בעיבודים קלאסיים מושקעים, יגיע לישראל בחורף הקרוב יחד עם הסולן ג'ו לין טרנר, ויציג כאן 2 הופעות בהיכל התרבות בתל אביב ובחיפה בחודש נובמבר 2019. מה מצפה לכם בהופעה? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? הנה כל הפרטים.

להקת הרוק הנשית המצליחה רוק דה אופרה (Rock The Opera) המציגה שילוב בין להיטי רוק קלאסיים בעיבודים סימפוניים מיוחדים המחברים את עולם מוסיקת הרוק עם עולם המוסיקה הקלאסית, תגיע לישראל בחודש נובמבר 2019 הקרוב ותופיע כאן בהיכל התרבות בתל אביב ובאודיטוריום חיפה. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר. פרטים נוספים, מיד.

לרכישת כרטיסים מהירה להופעות של רוק דה אופרה בישראל באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

להקת רוק דה אופרה המורכבת משלוש זמרות אופרה, ומצליחה מאוד בשנים האחרונות עם סיבובי הופעות מצליחים ביותר ברחבי העולם. הלהקה מציגה את הלהיטים הגדולים של ענקי הרוק הידועים ביותר בכל הזמנים כגון דיפ פרפל, פינק פלויד, לד זפלין, קווין, יו 2 ועוד, בביצועים חדשים המשלבים את האווירה והעוצמה של מוסיקת האופרה והמוסיקה התזמורתית הקלאסית.

בהופעות של הלהקה, מבוצעים להיטי ענק כגון 'Shine On You Crazy Diamond', 'Comfortably Numb', 'Echoes', 'Another Brick In The Wall' של פינק פלויד, Highway Star','Fireball', 'Smoke On The Water', 'When A Blind Man Cries' של דיפ פרפל, 'Stairway To Heaven' , 'Kashmir' של לד זפלין ועוד להיטים רבים.

שלוש הזמרות של הלהקה הן Marketa Poulickova הצ'כית, Leanne Jarvis הבריטית שזכתה לפני כמה שנים בגמר דה וויס בריטניה והזמרת ההולנדית Sabina Olijve. על הלהקה מנצח פרידמן ריהל. בהופעות של רוק דה אופרה בישראל, תחבור הלהקה לתזמורת סימפונט רעננה שתבצע את העיבודים הסימפוניים המיוחדים של ההרכב, ובנוסף, ההרכב יארח גם את סולנה לשעבר של דיפ פרפל – ג'ו לין טרנר, שהחליף ב-1989 את הסולן המקורי איאן גילן.

רוק דה אופרה בישראל – מתי זה יקרה?

ההופעות של רוק דה אופרה בישראל, יתקיימו ב-19 בנובמבר 2019 בהיכל התרבות בתל אביב וב-20 בנובמבר 2019 באודיטוריום חיפה.

כרטיסים לרוק דה אופרה – כמה עולים הכרטיסים ואיפה קונים?

מכירת הכרטיסים להופעה של רוק דה אופרה בישראל נפתחה הבוקר כשמחירי הכרטיסים בהיכל התרבות בתל אביב מתחילים ב-205 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ומגיעים ל-385 ש"ח לכרטיסים היקרים במיקום הטוב ביותר. מכירת הכרטיסים נמצאת בעיצומה ומתבצעת באמצעות האתר הבא.

עיקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק שלנו בו אנו מעדכנים בכל עת פרטים חדשים על המופע.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק