רודף העפיפונים הצגה – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות

רודף העפיפונים תיאטרון גשר
רודף העפיפונים תיאטרון גשר. צילום: ישעיה פיינברג

אם קראתם את הספר הידוע "רודף העפיפונים" של חאלד חוסייני, עכשיו תוכלו גם לראות אותו על הבמה במסגרת ההצגה של תיאטרון גשר ואפילו במחיר הנחה מיוחד. אתר "קצת תרבות" מביא לכם את כל הפרטים על ההצגה רודף העפיפונים בגשר.

תיאטרון גשר ממשיך להציג את ההצגה "רודף העפיפונים" המבוססת על רב המכר המפורסם של הסופר חאלד חוסייני שנחשב לאחד מהספרים המצליחים ביותר בהיסטוריה.  בהמשך העמוד תוכלו למצוא את כל הפרטים על רכישת כרטיסים להצגה ומידע נוסף הכולל תאריכים, שחקנים, ביקורות ועוד.

רודף העפיפונים לוח הצגות

להלן לוח ההצגות המעודכן של ההצגה רודף העפיפונים בחודשים הקרובים:

מחירי כרטיסים והנחות

ההצגה תרוץ באולם נגה בתיאטרון גשר וערים נוספות ברחבי הארץ. באתר הבא תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים להצגה רודף העפיפונים החל ב-141 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

אודות ההצגה רודף העפיפונים

בימאי ההצגה, נועם שמואל, שכבר ביים בעבר את המחזה בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, יביים את ההצגה המבוססת על מחזה שכתב המחזאי מת'יו ספנגלר, ובין המשתתפים ניתן לציין את הלל קפון, דורון תבורי, אבי אזולאי, גלעד קלטר, יולי סקר ועוד. על התרגום אחראית עינת ברנובסקי.

הסיפור במחזה מספר על חברות בין אמיר, נער ממשפחת אצולה אפגנית המתגורר באפגניסטן לבין משרתו ובן לוויתו חסן. חברותם של השניים, שנעה בין יחסי חברות לבין יחסי אדון-משרת, מתפתחת ומתרחשת במקביל לתהפוכות שקורות באפגניסטן שעוברת ממלוכה למשטר טאליבני קשוח.

העיבוד הבימתי הראשון לרודף העפיפונים נעשה ע"י ספנגלר ב-2009 וזכה בתקופתו להצלחה רבה ולהערכה בקרב המקרים. ספנגלר הקפיד לשמור על העלילה ועל נאמנות ככל האפשר לסיפור ולאווירה המוצגת בספר המפורסם. ב-2014, העלה שמואל את הגרסה הישראלית למחזה בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין וזכה עימה לשבחים רבים. עתה, הוא יעלה את ההצגה בגרסה מושקעת במיוחד בתיאטרון גשר.

הספר של חוסייני, נחשב לאחד הספרים המצליחים ביותר בכל הזמנים וזכה להצלחה כלל עולמית כשהוא מתורגם ל-20 שפות שונות ולרב מכר במדינות רבות בכל העולם כולל ישראל. ב-2007 זכה הספר גם לגרסה קולנועית שבוימה ע"י הבימאי סם מנדז. ההצגה עולה כאמור במסגרת העונה החדשה של תיאטרון גשר שמעלה החודש הצגות נוספות ומסקרנות.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק