קרקס האקסטרים על גג עזריאלי בקיץ 2019 – כרטיסים וכל הפרטים

קרקס האקסטרים על גג עזריאלי בקיץ 2019 - כרטיסים וכל הפרטים
קרקס האקסטרים על גג עזריאלי בקיץ 2019 - כרטיסים וכל הפרטים. צילום: מאיה דניאל.

קרקס אקסטרים מיוחד יגיע לישראל בקיץ 2019 הקרוב ויציג מדי יום 3 מופעים על גג עזריאלי בתל אביב לצד מתחמי אטרקציות מיוחדים שיתקיימו במקביל למופעים. במה בדיוק מדובר? כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

עוד אירוע גדול לילדים מצטרף השבוע לרשימת אירועי החופש הגדול 2019 בקיץ הקרוב והפעם זהו קרקס האקסטרים שיתקיים במהלך חודש אוגוסט 2019 הקרוב על גג עזריאלי, ויציג מופע קרקס אקסטרים לצד מתחמי אטרקציות. מכירת הכרטיסים לקרקס נפתחה הבוקר ופרטים נוספים על מחירי הכרטיסים ורכישתם, תוכלו למצוא בהמשך עמוד זה.

קרקס האקסטרים שיגיע לישראל ויתקיים על גג עזריאלי בחודש אוגוסט הקרוב, יציג אמני קרקס בינלאומיים ומומחים בתחומם המגיעים מתחום האקרובטיקה, ביטבוקס וברייקדאנס שיציגו מופע אקרובטי עם פעלולים מיוחדים ומורכבים. המופעים יתקיימו מדי יום בשלושה מחזורים – 11:30, 16:15 ו-17:45.

במקביל למופעי הקרקס, יציג המתחם, שני מתחמי אטרקציות נוספים שיפעלו במהלך כל היום על גג עזריאלי בין השעות 10:30 עד 19:30. המתחם הראשון יהיה מתחם מירוצי מוטור שבו יפעלו מסלול טרקטורונים מיוחד לילדים ובמחר של מכוניות ממותגות מיוחדות לילדים.

המתחם השני יהיה מתחם Vest-VR – מתחם מציאות מדומה מיוחד ובו באמצעות משקפי VR ו-"Vest" מיוחד שיגיע לישראל מארה"ב, יוכלו המשתתפים להיכנס לעולם המציאות המדומה במגוון דרכים כגון משחקי יריות, רכבת הרים, מופע מוסיקלי ועוד. כל האטרקציות מותאמות לגילאי 3 ומעלה ומופע הקרקס מומלץ לגילאים 3-12.

כרטיסים לקרקס האקסטרים על גג עזריאלי בקיץ 2019 – מהם סוגי הכרטיסים ומהם המחירים?

מכירת הכרטיסים לקרקס נפתחה הבוקר וניתן להזמין כבר מהיום כרטיסים לאחד משלושת מופעי הקרקס שיתקיימו מדי יום על גג עזריאלי בין התאריכים 12 ועד ה-29 באוגוסט 2019. ניתן לרכוש כרטיסים למופע הקרקס בלבד או כרטיסים משולבים לקרקס + מתחמי האטרקציות.

מחיר כרטיס לקרקס האקסטרים בלבד עומד על 101 ש"ח. כרטיס לקרקס הכולל גם כניסה למתחם אטרקציה אחד, יעלה 115 ש"ח וכרטיס לקרקס הכולל כניסה לשני מתחמי האטרקציות, יעלה 125 ש"ח. מכירת כל סוגי הכרטיסים לכל התאריכים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

קרקס האקסטרים על גג עזריאלי קיץ 2019
קרקס האקסטרים על גג עזריאלי קיץ 2019. צילום: מאיה דניאל

זוהי לא הפעם הראשונה שישנו קרקס בעזריאלי. בעבר התקיים במתחם קרקס האשליות ואירועים נוספים למשפחה ולילדים. 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
דורית
4 years ago

נשמע מעניין… איזה גודל המתחם? והאם יש הנחות או הטבות?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק