קרן פלס הופעות – כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת

קרן פלס הופעות - כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת
קרן פלס הופעות - כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת

איפה תופיע קרן פלס בחודשים הקרובים? מהם מחירי הכרטיסים להופעות שלה ואיפה אפשר לקנות? ומה עם כרטיסים מוזלים או הנחות? קבלו את לוח ההופעות העדכני של קרן פלס.

הזמרת קרן פלס היא בין האמנים המצליחים ביותר כיום במוסיקה הישראלית והיא ממשיכה לעבוד, להקליט ולהופיע ברחבי הארץ. בכתבה הבאה נציג לכם לוח הופעות עדכני של קרן פלס לחודשים הקרובים כולל מידע על רכישת כרטיסים להופעות, קישורים להנחות ומבצעים ועוד.

פלס מציגה קריירה עמוסה במיוחד בשנה האחרונה. מופע הקברט רוק המצליח שלה לילה אחד באפריל, ממשיך לרוץ בימים אלו באולם המרתף של הבימה ומצליח להתמלא במהירות בכל פעם שנפתחים מופעים חדשים. פלס גם מופיעה באופן קבוע במופע פסנתר סולו אינטימי או עם כלי מיתר, לצד מופע להקה בועט ועוצמתי.

קרן פלס לוח הופעות

יעודכן בקרוב…

קרן פלס כרטיסים והנחות

מכירת הכרטיסים למופע נפתחה והמחירים נעים בין 256 ל-305 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס. את הכרטיסים ניתן לרכוש כאן.

קרן פלס – ביוגרפיה

קרן פלס החלה את דרכה המוסיקלית המקצועית לאחר סיום לימודיה בבית ספר רימון (3 שנים) כשהיא מלחינה וכותבת שירים לתיאטרון. את החשיפה הגדולה שלה, היא קיבלה כאשר כתבה כמה שירים לחברתה מרימון מירי מסיקה. כמה מהשירים זכו להצלחה רבב ביניהם השיר "נובמבר" או "לשם". פלס כתבה גם שירים מוצלחים לזמרים נוספים כמו שירי מימון או הראל סקעת שאף ניגנה באלבום הבכורה שלו.

ממאחורי הקלעים אל קדמת הבמה

ב-2006, החליטה פלס לעבור לקדמת הבמה ופתחה בקריירת סולו כזמרת מבצעת ולא רק כמלחינה לאחרים. היא הוציאה את השיר "איתי" שאותו כתבה על בן זוגה באותה התקופה איתי פרל. השיר הפך ללהיט גדול במהירות והגיע לראש מצעדי הפזמונים בתחנות הרדיו המובילות. זמן קצר לאחר מכן, כבר הוציאה את אלבומה הראשון "אם אלה החיים" בהד ארצי בהפקתו של לואי להב.

פלס המשיכה לכתוב ולהוציא שירים חדשים כאשר במקביל היא ממשיכה לכתוב גם לאחרים כמו שרית חדד, אמיר פיי גוטמן ומירי מסיקה. אלבומה השני "מבול", הביא לפלס להיטים רבים נוספים "מבול", "פג'ו 92" ולהיטים נוספים ושנתיים לאחר מכן, ב-2010, כבר הוציאה את אלבומה השלישי "בין העיר לכפר" שזכה לאלבום זהב ומכר מעל 30 עותקים.

אלבומה הרביעי והאחרון נכון להיום הוא "איך שהשמש תזרח" וכלל להיטים רבים כגון "לייק וואנאקה", "גם אני", "כלום לא טעים" ולהיטים נוספים. כשנתיים לאחר האלבום הרביעי, החלה פלס לעבוד עם רמי קליינשטיין כשהשניים זכו להצלחה רבה על עבודתם המשותפת ולפופולריות רבה. קליינשטיין ופלס הוציאו אלבום משותף ויצאו אף לסיבוב הופעות מוצלח במיוחד.

ב-2017, שחררה את המופע "לילה אחד באפריל" בתיאטרון הבימה איתו היא מופיעה עד היום יחד עם אמיר דדון במקביל ללוח ההופעות הרגיל שלה. פלס הספיקה במקביל, גם להשתתף כשופטת בתוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד" ו-"הכוכב הבא". לדגמן פריטי אופנה ובגדי ים לחברות ידועות, לכתוב טור שבועי קבוע בעיתון "7 ימים" של ידיעות אחרונות, להשתתף בתפקידי אורח בסרטים ותוכניות טלוויזיה, ועוד ועוד.

פלס נשואה לנועם טור ולהם שני ילדים. לא ברור כיצד היא מצליחה לעשות כל כך הרבה דברים במקביל ובהצלחה רבה, אך ברור כי קרן פלס היא כאן כדי להישאר.

אתם מוזמנים להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: יהורם גאון, עומר אדם, אנה זקאליעדריטה, אייל גולן, חנן בן ארי, אמיר דדון, אברהם טלדיקלה, עידן רייכל, יהודה פוליקר, עברי לידר, ברי סחרוף, איתי לוי, אביתר בנאי, שחר חסון, שלום אסייג, שלמה ארצי, ואחרים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק