קרולינה ואסתר רדא במופע משותף 2020 – כרטיסים וכל הפרטים!

קרולינה ואסתר רדא בהופעה 2020 כרטיסים
קרולינה ואסתר רדא במופע משותף 2020 - כרטיסים וכל הפרטים!

הזמרות קרולינה ואסתר רדא יוצאות למופע חדש משותף שייקרא "אהבה, בואי". מתי זה יקרה? מה צפוי לקרות שם? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

בימים אלו הן מככבות כל אחת במחזמר פופולרי, אבל החל חודש מרץ 2020 הקרוב, ייפגשו השתיים גם למופע משותף חדש. מדובר על מופע חדש ומשותף לזמרות קרולינה ואסתר רדא שייקרא "אהבה, בואי" וייפתח במופע בכורה ב-21 במרץ 2020 במועדון התיאטרון ביפו וכנראה יציג מופעים נוספים בהמשך.

קרולינה מככבת בימים אלו במחזמר "שיגעון המוזיקה" של הקאמרי שזוכה להצלחה גדולה בקופות כבר חודשים רבים. גם אסתר רדא החלה בימים אלו לככב במחזמר חדש העונה לשם "ג'נטלי" שזוכה גם הוא להתעניינות גוברת בקהל הישראלי. עתה חברו השתיים ויצרו מופע ייחודי שיכלול הרכב נגנים חדש הכולל את גיא סטריער בגיטרה, עדי הר צבי על הבס, זוהר ברזילי בתופים, ליאור רומנו בקלידים,  גל דהן בסקסופון ויובל פלג על החצוצרה.

במופע החדש, יציגו קרולינה ורדא את הלהיטים של שתיהן בעיבודים חדשים ומיוחדים שנוצרו במיוחד למופע, לצד קאברים ידועים בפרשנות המיוחדת של שתיהן וגם סינגל חדש וטרי של שתיהן ביחד שצפוי לצאת בקרוב. השתיים כבר שיתפו פעולה בעבר בפסטיבל הפסנתר ובפרוייקטים שונים, אך הפעם, הם לקחו את זה לשלב נוסף ולמופע רשמי חדש.

אסתר רדא וקרולינה בהופעה 2020 – כרטיסים

המופע "אהבה, בואי" של קרולינה ואסתר רדא יתקיים במועדון התיאטרון ביפו ביום שבת ה-21 בפברואר 2020 בשעה 21:00. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ומתבצעת באתר זאפה כאן. מחיר הכרטיסים עומד על 169 ש"ח. שימו לב: זהו מופע עמידה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק