ההצגה קן הקוקיה הקאמרי – כרטיסים ב-86 ש"ח במקום 220 ש"ח

ההצגה קן הקוקיה הקאמרי - כרטיסים ב-86 ש"ח במקום 220 ש"ח
ההצגה קן הקוקיה הקאמרי - כרטיסים ב-86 ש"ח במקום 220 ש"ח

ההצגה החדשה בתיאטרון הקאמרי "קן הקוקיה" שתרוץ במהלך החודשים הקרובים בתיאטרון, מכניסה את השחקן עוז זהבי לנעליו של אחד מגדולי השחקנים בקולנוע ההוליוודי ג'ק ניקולסון. כל הפרטים על ההצגה החדשה כולל מידע על רכישת כרטיסים מוזלים בלמעלה מחצי מחיר, בכתבה הבאה.

השחקן עוז זהבי ייכנס לנעליו של ג'ק ניקולסון בהצגה החדשה של תיאטרון הקאמרי "קן הקוקיה" המבוססת על מחזה מאת דייל וסרמן על פי ספר של קן קייזי שהפך לעיבוד קולנועי מפורסם ב-1975 בכיכובו של ניקולסון ובבימויו של הבמאי מילוש פורמן.

ההצגה קן הקוקיה תעלה בקאמרי החל מהשבוע ותרוץ לכל אורך 2019 באולם הקאמרי החדש 1 בתיאטרון. מכירת הכרטיסים להצגה נפתחה השבוע כשהמחירים בקופות התיאטרון עומדים על 220 ש"ח (בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא גם דרך לרכוש כרטיסים מוזלים ב-86 ש"ח בלבד).

קן הקוקיה הקאמריהשחקן עוז זהבי, שמככב באופן כמעט קבוע על מסכי הטלוויזיה ובקולנוע, הספיק לצבור וותק בשנים האחרונות גם בתחום התיאטרון וההצגות בישראל וכבר זכה לככב בהצגות כמו "פשוט לאהוב" בקאמרי וגם בכמה מופעי חנוכה גדולים. הפעם, הוא יככב בתפקיד הראשי של ההצגה כשהוא צריך להיכנס לנעליו של ג'ק ניקולסון – אחד מגדולי שחקני הקולנוע בעולם.

בראיון שערך לפני כמה ימים לעיתון "ישראל היום", ציין זהבי כי ניקולסון הוא אחד השחקנים עליהם גדל ואף ציין כי בזכותו, הפך לשחקן. זהבי מספר כי למרות שהוא בדרך כלל נוהג שלא לצפות ביצירות קודמות, אך הפעם, לא יכל שלא לקחת השראה מהמשחק המופתי של ניקולסון.

לצד זהבי, ייקחו חלק בהצגה החדשה של הקאמרי גם השחקנים אבישי מרידור, אסף סולומון, מיה לנדסמן, זיו קלייר, איציק אבל, שלומי אברהם, רות אסרסאי, עזרא דגן, יצחק חזקיה, נעמה שטרית, ערן שראל, שלום כורם, מוטי כץ, יואב לוי, רביב מדר, אורי רביץ, אולה שור סלקטר ואוהד שחר.

עלילת ההצגה קן הקוקיה מתרחשת בבית חולים פסיאכטרי בו אחד המאושפזים, אדם בשם רנדל פ. מק'מרפי (אותו גילם ניקולוסון ועתה יגולם ע"י זהבי) ממריד את שאר המאושפזים במוסד ויוצא כנגד עריצות והקשיחות של האחות הראשית במוסד. העלילה תקף למעשה את הממסד הפסיאכטרי הקשוח באותה תקופה, והסרט, שזכה להצלחה קופתית גדולה במיוחד, הצליח לעורר את תשומת הלב הציבורית בעניין.

גם עלילת העיבוד הישראלי בקאמרי, תהיה באותה אווירה אנטי ממסדית ותמחיש את המאבק הנואש בין עריצות בשם "החוק והסדר" וחירותו של הפרט. המחזה מבקש לומר ששפיותם של מי שמוגדרים כ"נורמלים" היא יחסית, ואולי העולם החיצוני והאובייקטיבי, הוא שהשתגע.

על התרגום העברי של המחזה של וסרמן, אחראי אילן רונן ומושכות הבימוי הופקדו בידי הבמאי המצוין עמרי ניצן. על העריכה המוסיקלית להצגה אחראי רותם כרמלי ועל התפאורה והתלבושות אדם קלר. משך זמן ההצגה הוא כשעה וחמישים דקות.

קן הקוקיה הקאמרי – כרטיסים מוזלים ב-86 ש"ח במקום 220 ש"ח

ההצגה קן הקוקיה תציג באולם 1 בתיאטרון הקאמרי לאורך החודשים הקרובים בתאריכים רבים. מחיר הכרטיסים הרגיל בקופות התיאטרון עומדים על 220 ש"ח אך באמצעות העמוד הבא, תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה (בכמות מוגבלת) ב-71 ש"ח בלבד.

ההצגה קן הקוקיה – לוח הצגות 2019

להלן לוח ההצגות המעודכן של קן הקוקיה בתיאטרון קאמרי לחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 1 26 כרטיסים
86 ₪
רכישת כרטיסים

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
תמי
5 years ago

קן הקוקיה נצפה כקן הדררה
השאלה אינה הרכב השחקנים, גם לא של הבימה ב1999, אלא האם ניתן בכלל להמשיך ולהעלות מחזות ממוחזרים ברוח התקופה הנוכחית (הלא הגענו כבר ל 2020 כמעט) עם בימוי תפל/טפל שאינו נותן לצופה אפילו דקה קלילה שלא לדעת מה יהיה ברגע הבא. מה נמצא כטעם? להעלות הפקות נוספות (ושוב אדגיש ממוחזרות!) לאותו מחזה, אם אנו מקבלים שוב סוג של רפליקציה לזו שנתנה לפני שני עשורים? החסרים היום בתיאטרוני ישראל במאים מוכשרים, צעירים, מקוריים וכאלה שמסוגלים לאתגר את קהל הצופים הצעיר והמבוגר?
אני מעדיפה תיאטרון כורסה, תרתי משמע, אם זו התוצאה!!!

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק