ההצגה קופסה שחורה בבית ליסין – כרטיסים מוזלים ב-91 ש"ח בלבד

קופסה שחורה בית ליסין כרטיסים
ההצגה קופסה שחורה בבית ליסין - כרטיסים מוזלים ב-91 ש"ח בלבד. צילום: כפיר בולוטין

ספרו המפורסם של עמוס עוז "קופסה שחורה" מגיע לתיאטרון בית ליסין במהלך 2020 וירוץ בבית ציוני אמריקה. מתי בדיוק זה יקרה? כמה עולים הכרטיסים? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים ב-91 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון בית ליסין מעלה במסגרת העונה החדשה, את ההצגה קופסה שחורה המבוססת על ספרו הידוע והמפורסם של עמוס עוז שתרוץ במהלך עונת 2020. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על רכישת הכרטיסים, לוח הצגות מעודכן וגם פרטים על כרטיסים מוזלים ב-91 ש"ח בלבד.

הסיפור קופסה שחורה של עמוס עוז הצליח להפוך לקלאסיקה ספרותית ולנכס צאן ברזל בספרות הישראלית. במהלך השנים הוא אף זכה לעיבוד קולנועי וגם לעיבוד בימתי בבתי התיאטרון המובילים בישראל. תיאטרון בית ליסין, יעלה בחודשים הקרובים את העיבוד הבימתי לספר בעיבודו ובבימויו של חנן שניר ובהשתתפות יורם טולדנו, מיכל שטמלר, נמרוד ברגמן, יובל ינאי ועוד.

עלילת ההצגה מתארת מערכת היחסים הכפולה של אילנה הנשואה לסוחר מוצא ספרדי בשם מישל סומו אך עדיין אוהבת את בעלה לשעבר עוד מימי הצבא – אלכס. העלילה בהצגה נעה קדימה ואחורה בזמן וממחישה את הבלבול ואת ואוסף הרגשות של אילנה ושל שאר הדמויות. המוזיקה המלווה את המחזה נכתבה בידי המוזיקאי והזמר דניאל סולומון.

כרטיסים להצגה קופסה שחורה – איך תוכלו לקנות כרטיסים ב-91 ש"ח במקום 220?

מחיר הכרטיסים הרגיל בקופות התיאטרון עומד על 220 ש"ח לאדם אך באמצעות האתר הבא, תוכלו למצוא כרטיסים בכמות מוגבלת בכמעט חצי מחיר שעומדים על 91 ש"ח בלבד.

קופסה שחורה ההצגה – לוח הצגות 2020

להלן לוח הצגות של ההצגה קופסה שחורה בחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 2 28 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 2 36 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 2 30 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 2 24 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 2 20 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 2 21 כרטיסים
105 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 2 23 כרטיסים
105 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 2 23 כרטיסים
105 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 2 24 כרטיסים
105 ₪
רכישת כרטיסים

קופסה שחורה – אודות

הספר קופסה שחורה של עמוס עוז נחשב לאחד הספרים הידועים ביותר של הסופר המוערך. הספר יצא בשנת 1987 בהוצאת עם עובד וזכה מהר מאוד להצלחה כבירה בישראל ואף בעולם כשהוא מתורגם לשפות רבות. הספר מהווה את אמירתו הנבואית של עוז אודות המאבקים החברתיים בישראל של היום ומציע שילוב בין אהבת האדם לביקורת חברתית נוקבת.

היו לספר גם מבקרים רבים שראו את הספר כגזעני וכמייצר סטריאוטיפים אודות האשכנזים והספרדים המיוצגים בספר. היו מבקרים שטענו כי הדמויות אינן מספיק משכנעות ואמינות וכי הן גזעניות. למרות ביקורות אלו, הספר נחל הצלחה עצומה, קטף פרסים ותארים רבים ונחשב לאחד הספרים המצליחים והחשובים ביותר בספרות הישראלית.

הזפר זכה לעיבוד קולנועי ב-1992 ולעיבוד בימתי בתיאטרון הבימה ותיאטרון בית צבי. עתה יעלה שוב בתיאטרון בית ליסין ב-2019 בהשתתפותם של יורם טולדנו, מיכל שטמלר, נמרוד ברגמן, יובל ינאי ושחקנים נוספים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק