יצירות הבלט ציפור האש ושחרזאדה יבוצעו בישראל באפריל 2020

יצירות הבלט ציפור האש ושחרזאדה יבוצעו בישראל באפריל 2020
יצירות הבלט ציפור האש ושחרזאדה יבוצעו בישראל באפריל 2020. צילום: E.Pushkina,

שתיים מיצירות הבלט הגדולות בכל הזמנים "ציפור האש" ושחרזאדה" שמייצגות יותר מכל את הבלט והמוזיקה הרוסית, יבוצעו כאן בישראל במהלך חודש אפריל 2020 בסדרה של 4 הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר ומחירי הכרטיסים מתחילים ב-245 ש"ח.

מדובר בחוויה מחודשת ליצירותיו האלמותיות של מבקר התיאטרון ומפיק הבלט הרוסי האגדי סרגיי דיאגילב (Sergey Diaghilev) שהייתה בזמנו אחת מהפקות הבלט הגדולות והמרשימות בתחילת המאה ה-20. בהופעה בישראל יבוצעו שתי יצירות אלו ע"י אחד מהרכבי הבלט הטובים העולם בבימויו של כוכב הבולשוי אנדריס לייפה (Andris Liepa) ולפי כוריאוגרפיה של מיכאיל פוקין.

ציפור האש היא יצירתו של המלחין הרוסי איגור סטרווינסקי ולצד היצירה "פולחן האביב", נחשבת לאחת מהיצירות הטובות והמפורסמות ביותר שלו. "שחרזאדה" היא יצירתו של המלחין הרוסי חבר "קבוצת החמישה" ניקולאי רימסקי קורסקוב הנחשב לאחד מחלוצי המלחינים הרוסים הפוסט רומנטים והמודרניים. את הכוריאוגרפיה לשתי יצירות אלו שיבוצעו בישראל כאמור באפריל 2020, כתב מיכאיל פוקין.

הבלט שחרזאדה וציפור האש בישראל 2020 – כרטיסים ולוח הופעות

יצירות הבלט ציפור האש ושחרזאדה יבוצעו בישראל ב-4 קונצרטים בין התאריכים 16-19 באפריל 2020 במשכן לאומוניות הבמה בתל אביב. שלושה קונצרטים מתוך הארבעה יהיה קונצרט ערב והרביעי יהיה קונצרט צהריים ביום שישי ה-17 באפריל 2020.

מכירת הכרטיסים למופעים כבר נפתחה ומחירי הכרטיסים ינועו בין 245 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ועד ל-395 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר. את הכרטיסים לכל המופעים ניתן לרכוש באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק