פרידה הבימה עם אנה ארונוב 2019 – כרטיסים ב-81 ש"ח במקום 220 ש"ח

פרידה בהבימה עם אנה ארונוב 2019 - רכישת כרטיסים ולוח הצגות
פרידה בהבימה עם אנה ארונוב 2019 - רכישת כרטיסים ולוח הצגות

תיאטרון הבימה מחזיר את המופע המדובר "פרידה" המבוסס על האמנית המרתקת פרידה קאלו בכיכובה של אנה ארונוב להופעות נוספות במהלך החודשים הקרובים. איך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בהנחה ב-81 ש"ח בלבד? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

ההצגה פרידה של תיאטרון הבימה, המספרת על חייה המורכבים ויוצאי הדופן של האמנית המקסיקנית פרידה קאלו, חוזרת להצגות נוספות באולם מסקין שבתיאטרון, ותציג הופעות במהלך חודשי 2019. מכירת הכרטיסים נפתחה וניתן גם לרכוש כרטיסים בהנחה ב-81 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח. פרטים, בהמשך הכתבה.

פרידה הבימה – כרטיסים מוזלים

ההצגה פרידה תעלה באולם מסקין בתיאטרון הבימה במהלך החודשים הקרובים ב-2019. מחיר הכרטיסים בקופות הבימה מתחיל ב-220 ש"ח אך ניתן לרכוש כרטיסים בהנחה בכמות מוגבלת החל מ-81 ש"ח בלבד באמצעות האתר הבא.

פרידה הבימה – לוח הצגות 2019

להלן לוח ההופעות של ההצגה פרידה בתיאטרון הבימה לחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו תיאטרון הבימה – אולם מסקין 20 כרטיסים
86 – 96 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם מסקין 40 כרטיסים
86 – 96 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם מסקין 22 כרטיסים
81 – 96 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם מסקין 17 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם מסקין 19 כרטיסים
101 ₪
רכישת כרטיסים

את המופע המשלב בין תיאטרון למחול, כתב הכוראוגרף והיוצר אביחי חיים שכבר הספיק לכתוב כמה הפקות גדולות בישראל כמו "גבירתי הנאווה" ו"שיער" בעזרתו של משה קפטן, מנהלה האמנותי של תיאטרון הבימה, שאחראי על הדרמטולוגיה של ההצגה.

את התפקיד הראשי של פרידה במופע, מגלמת אנה ארונוב שהחליפה את לירז צ'רכי שהופיעה במקור בהצגה אך עזבה בעקבות חופשת לידה. את ארונוב מלווה פאנל של שחקנים ורקדנים הכולל את אסף גולדשטיין, רות אהרוני, רוני אוזן, הראל ג'רזוטיס, רוס מוגרלי, יגאל משינסקי, הראל קיי, לירון קיכלר ואדר ריקליס. צ'רכי הייתה הראשונה לככב בהצגה לאחר שחכם גילה את תמונתה שלה מחופשת לפרידה וגילה דמיון רב בין השתיים. בעקבות יציאת צ'רכי לחופשת לידה, הרקדנית אנה ארונוב קיבלה את המשימה להחליף את צ'רכי בתפקיד פרידה. למרות ההחלפה, קולה של צ'רכי עדיין נשמע בקטעי הקריינות המלווים את ההצגה.

הרעיון לכתיבת הצגה על פרידה קאלו נולד אצל אביחי חכם, בעקבות צפייה בתוכנית על חייה והופתע שעדיין לא נעשתה בישראל הפקת מחול/תיאטרון על חייה של האמנית המקסיקנית המרתקת והחליט להיות החלוץ בעניין. על התפאורה בהצגה שמשתמשת בעיקר במשחקי אור וצל, אחראי ערן עצמון ועל התלבושות המסוגננות אחראי גילי אלגבי.

על פרידה קאלו

פרידה קאלו היא אחת האמניות הידועות והמוכרות ביותר בעולם. היא נולדה ב-1907 וחיה רק עד 1954 אך הספיקה לצבור קריירה עשירה ומגוונת ביותר. קאלו – שמוצאה הוא יהודי ואינדיאני, נולדה ומתה במקסיקו סיטי והיא נחשבת שם עד היום לגיבורת תרבות של המדינה. סיפור חייה של קאלו הוא יוצא דופן ומרתק ביותר שהתחיל כבר בצעירותה כאשר חלתה במחלת הפוליו והפכה לנכה בגיל צעיר מאוד ולאחר מכן כשהייתה בת 18, כאשר עברה תאונת דרכים בזמן שחשמלית התנגשה באוטובוס בו נסעה.

קאלו נולדה בתקופת המהפיכה המקסיקנית שהשפיעה רבות על אופיה המרדני ועל עבודותיה כאמנית וכיוצרת. היא הקיפה את עצמה באמנים ובאנשי רוח בעלי השפעה. בעלה היה הצייר דייגו ריברה שהיה מבוגר ממנה בעשרים שנה, ואחד מחבריה הקרובים היה לאון טרוצקי, איתו אף ניהלה רומן קצר. חיי האהבה של קאלו (וגם של בעלה) היו סוערים ביותר ושניהם ניהלו רומנים ובגידות רבות. השניים אף הספיקו להתגרש ולהינשא מחדש.

תהילתה הגדולה כאמנית, הגיעה בעיקר לאחר מותה ומאז היא נחשבת לאחת האמניות הטובות בהיסטוריה. ציוריה ובעיקר הדיוקנים העצמיים שציירה, מפורסמים ביותר ומוצגים במוזיאונים החשובים והגדולים בעולם. חייה הסוערים והמרתקים עניינו יוצרים רבים וספרים רבים נכתבו על חייה. לפני כמה שנים יצא גם סרט מרתק על חייה בכיכובה של השחקנית סלמה הייק.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו מיקה שליסימני דרך, השקר, רודף העפיפוניםקח את אבא שלך ולך לעזאזל, מרי פופינסזרים מושלמים, מאחורי הגדרסוס אחד נכנס לבר, אורסטיאה, אנשים, מקומות ודברים, שבעה, עושה כרצונוהתקווה, המלך ליר, לילה אחד באפריל, לוליטה ז'אן ד'ארק ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק