פסטיבל חלום של תיאטרון 2019 בקאמרי – אילו הצגות ילדים מחכות לכם?

פסטיבל חלום של תיאטרון 2019 בקאמרי - אילו הצגות ילדים מחכות לכם?
פסטיבל חלום של תיאטרון 2019 בקאמרי - אילו הצגות ילדים מחכות לכם?

בחודש אוגוסט הקרוב, תיאטרון הקאמרי יעלה לכבוד החופש הגדול 2019, את פסטיבל "חלום של תיאטרון", שיציג מבחר גדול מאוד של הצגות איכות לילדים. כמה יעלו הכרטיסים? איפה קונים? ואיפה תמצאו את רשימת כל ההצגות עם כל הפרטים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים המלאים על הפסטיבל.

פסטיבל חלום של תיאטרון מגיע לקאמרי בקיץ 2019 ויציג מגוון של הצגות ילדים מעולות ואיכותיות שירוצו באולמות התיאטרון בין התאריכים 15 עד ה-30 באוגוסט 2019 וילוו את הילדים בחופש הגדול 2019. הפסטיבל יציג הצגות ילדים ממגוון בתי תיאטרון כמו תיאטרון אורנה פורת, תיאטרון השעה ועוד.

בין ההצגות הרבות שיופיעו בפסטיבל, ניתן למצוא למשל את ההצגה "שקשוקה ושוד הלימונים הגדול" של תיאטרון אורנה פורת שכתבו רועי שגב ושירילי דשא, הצגת הילדים "עד בוא השחר" של תיאטרון הארצי לילדים ולנוער שכתבו ניצן כהן, צביקה קורמן כרמון ומשחקים בה השחקנים רוברט הנינג אבי סרוסי, או ההצגה "הנסיכה וסוד הדרקון" של תיאטרון BlackBox שיצרה הבימאית יעל סלור ומשתתפים בה השחקנים והשחקניות דורון רכליס, הדס ריינוולד, טל אידיסיס ועוד.

עוד הצגות ילדים שיתקיימו במסגרת פסטיבל חלום של תיאטרון: עיבוד חדש מוסיקלי ותיאטרלי לסיפור "הביצה שהתחפשה" בהפקתו של תיאטרון הקאמרי, ההצגה "המסע המופלא בארץ המילים" של מדיטק חולון שכתב וביים נועם שמואל בהשתתפותם של הלל קפון, רוני מרחבי ועוד או ההצגה המרגשת "מכתבים לאחי" המיועדת לגילאי 10 עד 16, ומספרת את סיפורם המרגש של ילדי טהרן דרך סיפורו של הילד דוד.

פסטיבל חלום של תיאטרון 2019 הקאמרי – כרטיסים, תאריכים ומחירים

הפסטיבל יציג את ההצגות בין התאריכים 15-31 באוגוסט 2019 באולמות השונים בתיאטרון הקאמרי. מחירי הכרטיסים להצגות ינועו בין 61 ל-81 ש"ח בהתאם להצגה שתבחרו. פרטים נוספים ומכירת הכרטיסים לכל ההצגות מתבצעת באמצעות האתר הבא.

להלן הרשימה המלאה של כל ההצגות שיציגו בפסטיבל חלום של תיאטרון בקאמרי בקיץ 2019:

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
רוי
4 years ago

יש הנחות כלשהם?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק