פסטיבל זמן פיוט ת"א 2020 – מי יופיע השנה?

פסטיבל זמן פיוט ת"א 2020 יוצא לדרך גם בחורף הקרוב כשהפעם הוא חוגג עשור לפעילותו. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 10 ועד ה-22 בפברואר 2020 במוזיאון ת"א ובמרכז ברודט. מחירי הכרטיסים: 80 עד 120 ש"ח ויד גם הנחות. פרטים, בהמשך.

גם השנה יציג הפסטיבל שורה של הפקות מקור ומפגשים מוזיקליים ייחודיים של מיטב האמנים הישראלים. בין מגוון ההופעות שיתקיימו בפססטיבל: מופע הפתיחה "אהבת עולם" שיפגיש בין יוני רכטר, ברי סחרוף, אסתר רדא ודניאל זמיר בו יציגו שירים רבי ישראל נג'ארה, יהודה הלוי ואברהם חלפי העוסקים באהבה, מופע אקוסטי של שולי רנד שיציג פיוטים ידועים ואת שיריו שלו, או המופע "קול ביער" של שי צברי שיארח את אהובה עוזרי.

עוד מופעים מעניינים: המופע "דיוואן הלב" – מעגל שירת רבים שיציג את מיטב השירים והפיוטים מן המקורות, המופע "סערות תימן" שבו ייקחו חלק דביר כחלני, דביר כהן ומיתרי דוד או המופע "הלב, הרוח והנשמה" שבו להקת המדרגות תציג מופע מחווה לשיריו של רבי אבן עזרא ובו יתארח גם הזמר ארז בן ארי.

פסטיבל זמן פיוט 2020 – כרטיסים והנחות

מחירי הכרטיסים לפסטיבל ינועו בין 80 ל-120 ש"ח. מופעים מסויימים יהיו בכניסה חופשית. מחזיקי כרטיס דיגיתל יוכלו ליהנות מכרטיסים מוזלים. רכישת כרטיסים ופרטים נוספים על המופעים, תאריכים ועוד, תוכלו למצוא באתר הרשמי של הפסטיבל בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק