פסטיבל הקומדיה 2019 בראשון לציון – כל הפרטים על הפסטיבל

פסטיבל הקומדיה 2019 בראשון לציון - כל הפרטים על הפסטיבל
פסטיבל הקומדיה 2019 בראשון לציון - כל הפרטים על הפסטיבל

בפעם החמישית במספר, פסטיבל הקומדיה בראשון לציון על שם ספי ריבלין ייצא לדרך בחודש הקרוב הקרוב ויציג מגוון של אירועים ייחודיים של מיטב אמני הבידור והמוזיקה הישראלים שיציגו מופעים שונים הקשורים סביב עולם ההומור.

במסגרת הפסטיבל, שיתקיים בין התאריכים 21-23 במרץ 2019 בהיכל התרבות בראשון לציון, תוכלו למצוא הופעה של דני סנדרסון יחד עם הקומיקאי אבי נוסבאום, מופע של שניים משחקני "ארץ נהדרת" אייל קיציס וערן זרחוביץ' או מופע זוגי של דנה ספקטור ורן שריג שייקרא "לנצח בינתיים", שבו יספרו בדרך המיוחדת שלהם על רצף הטעויות שהביא אותם להפוך לזוג.

עוד בפסטיבל, מופע רב משתתפים לזכרו של יוסי בנאי שייקרא "כולם היו בניי" בהשתתפות השחקנים והזמרים דנה ברגר, ירדן ברכה, אלי גורנשטיין, שמואל וילוז'ני, עינת שרוף, איציק כהן, עדי כהן, עידו מוסרי, עדי ארד, אולה שור סלקטר, דן שפירא ודב נבון. בין השירים שיוצגו במופע זה: אם נדע לאהוב, ערב עירוני, אל תלכי מכאן, מרוב אהבה שותק, אני וסימון ומואיז הקטן, את הלילה שלך מרגיעים, שיכור ולא מיין, ספירת מלאי, פרצוף של צועני, יש חור בדלי, אהבה בת עשרים, הגבירה בחום, לא אבקש את ידיך ועוד.

מופע נוסף שיתקיים במיוחד לפסטיבל הוא המופע "ישנן בנות וישנן בנות מצחיקות" שיציג מפגש בין השחקניות רבקה מיכאלי, מיקי קם, אודיה קורן ותזמורת נשית חיה. עוד מופע מיוחד לפסטיבל יפגיש במופע מיוחד את רמי קליינשטיין עם העיתונאי ליאור דיין. וגם מופע סטנדאפ של הסטנדאפיסט משה אשכנזי. בנוסף, לאורך ימי הפסטיבל, יתקיימו במספר לוקיישנים בראשון לציון, מופעים ואירועים רבים ללא תשלום של אמנים כמו מיקי, מיכל הקטנה ועוד.

כרטיסים לפסטיבל הקומדיה 2019 בראשון לציון

כאמור, הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 21-23 במרץ בהיכל התרבות ראשון לציון. מכירת הכרטיסים לכל האירועים של פסטיבל הקומדיה נפתחה וניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק