פסטיבל הג'אז בים האדום 2020 – כל הפרטים (ויש הרבה) על הפסטיבל

פסטיבל הג'אז בים האדום 2020 - כל הפרטים (ויש הרבה) על הפסטיבל
פסטיבל הג'אז בים האדום 2020 - כל הפרטים (ויש הרבה) על הפסטיבל

מנהל אומנותי חדש, בחורף במקום בקיץ, אמנים מקומיים בלבד במקום אמנים בינלאומיים ואפילו לוקיישן חדש – זה מה שעומד לקרות בפסטיבל הג'אז בים האדום 2020.

עוד סממן לחזרה האיטית לשגרה שמצפה לעולם התרבות בישראל: פסטיבל הג'אז בים האדום הוותיק שידוע בזכות האמנים המכובדים שהוא מארח מחוץ לארץ, יתקיים השנה בחודש נובמבר 2020 במקום באוגוסט הקרוב ויהיה עם אמנים מקומיים בלבד.

ההחלטה התקבלה בעקבות חוסר הוודאות והיציבות שקורה בכל העולם כרגע, ולכן הוחלט במנהלת הפסטיבל לשים דגש על יצירה מקומית בלבד שתציג רק אמנים ישראלים. לפי שעה, עדיין לא ברור מי יהיו האמנים שיופיעו בפסטיבל השנה והמידע כנראה יתפרסם רק בשלב מאוחר יותר.

גם הלוקיישן של הפסטיבל ישתנה השנה, כאשר הפעם יתקיים הפסטיבל בשדה התעופה הישן של אילת במקום מקומו הקבוע מזה שנים – נמל אילת. שינוי נוסף בפסטיבל, הוא החלפתו של המנהל האומנותי. את הסקסופוניסט אלי דג'יברי, שניהל את הפסטיבל בשנים האחרונות, יחליף הבסיסט  יוסי פיין שזכה לקריירה בינלאומית גדולה בעברו כשניגן עם דיוויד בואי ולו ריד וזאת בהחלט בשורה מעניינת לקהל חובבי הג'אז בישראל.

כרטיסים ומחירים

פסטיבל הג'אז בים האדום 2020 יתקיים בין התאריכים 12-14 בנובמבר. נכון לעכשיו עדיין לא נפתחה מכירת כרטיסים. המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו או בעמוד הטוויטר בו אנו נעדכן כשתיפתח מכירת הכרטיסים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק