פסטיבל הג'אז באילת קיץ 2019 – מי יופיע השנה? ומהם המחירים?

פסטיבל הג'אז באילת 2019 - כרטיסים, מחירים ותאריכים
פסטיבל הג'אז באילת 2019 - כרטיסים, מחירים ותאריכים

אבישי כהן הבסיסט, אלון אולארצ'יק, קני גארט, אל פוסטר, ארי הוניג ועוד אמני ג'אז ישראליים ובינלאומיים רבים יופיעו גם השנה בפסטיבל הג'אז בים האדום באילת 2019. הנה כל הפרטים.

גם השנה, פסטיבל הג'אז באילת יתקיים בקיץ 2019 בעיר הדרומית ויביא איתו בחודש אוגוסט הקרוב, 3 ימים של מוסיקה חדשה ומרעננת לקיץ החם. כמו תמיד, הפסטיבל ישלב בין מופעים של אמני ג'אז ידועים ובינלאומיים לצד אמני ג'אז ישראלים (שחלק גדול מהם הפך גם הוא לבינלאומי).

בין המופעים המרכזיים של פסטיבל בג'אז באילת 2019, כדאי לציין את המופע של טריו איר הוניג שיגיע לפסטיבל בפעם השנייה, הופעה חגיגית של הבסיסט הישראלי והבינלאומי המצליח אבישי כהן שיארח את שם טוב לוי ואבי לייבוביץ' וגם מופע משותף לסקסופוניסט הישראלי אלי דג'יברי יחד עם אל פוסטר (איתו הופיע כבר בעבר) ורון קרטר הותיק שעדיין מנגן בהצלחה רבה כשהוא בן 82!

עוד הופעות מעניינות שיגיעו לפסטיבל הג'אז באילת 2019: הסקסופוניסט דוני מקקסלין, מופע של הסקסופוניסט הידוע קני גארט, מופע של רביעיית הפסנתרים הישראלים המעולים עומרי מור, יונתן אבישי, עומר קליין ותום אורן, הופעה משותפת של חווה אלברשטיין עם שלומי שבן, מופע מחווה לגיטריסט הצרפתי צועני ג'אנגו ריינהארט, מופע של הזמרת Buika וגם הפקה מיוחדת לפסטיבל שתאחד לערב אחד את אלון אולארצ'יק, יוני רכטר, שלמה גרוניך, רונה קינן ושלומי שבן.

כמו תמיד, הפסטיבל יציע גם ג'אמים סוערים ומרגשים עם האמנים המשתתפים בפסטיבל.

פסטיבל הג'אז באילת 2019 – כרטיסים, תאריכים ומחירים

פסטיבל הג'אז באילת 2019 יתקיים השנה בין התאריכים 25-27 באוגוסט 2019. הכרטיסים לפסטיבל יימכרו בכמה צורות תמחור, כך למשל, ניתן לרכוש כרטיסים ליום אחד בלבד, ליומיים או לכל שלושת הימים כאשר ניתן לרכוש כרטיסים רק למופעים באולם אחד או לכל המופעים בכל האולמות.

מחיר הכרטיסים יתחילו ב-354 ש"ח ויטפסו מעלה בהתאם לסוג הכרטיס. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "איוונטים". ניתן גם למצוןא מידע נוסף על המופעים והאמנים בעמוד הרשמי של הפסטיבל כאן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק