פסטיבל גולדסטאר 2020 יוצא לדרך – מי יופיע וכמה יעלו כרטיסים?

פסטיבל גולדסטאר 2020 יוצא לדרך - מי יופיע וכמה יעלו כרטיסים?
פסטיבל גולדסטאר 2020 יוצא לדרך - מי יופיע וכמה יעלו כרטיסים? צילום: שלומי פינטו

פסטיבל גולדסטאר 2020 ייצא לדרך בחודש פברואר 2020 עם רשימה מכובדת של אמנים ואירוחים מפתיעים. מי יופיע שם? מי יתארח? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" מביא לכם את הפרטים המלאים.

בפעם ה-15: פסטיבל גולדסטאר סיסטם של הזאפה חוגג 15 שנים לפעילותו ומציג גם השנה, רשימה מכובדת של אמנים רבים במוסיקה הישראלית שיופיעו בין התאריכים 2-8 בפברואר 2019 במועדון האנגר 11 בתל אביב. גם השנה, יוקדש הפסטיבל לאלבומי המופת מכל הזמנים במוסיקה הישראלית והשנה יחגוג הפסטיבל 35 שנים ללהקת בנזין המיתולוגית בהובלת הזמר יהודה פוליקר שאף יציג ערב מחווה מיוחד ללהקה.

בין האמנים שיופיעו השנה בפסטיבל גולסטאר סאונד סיסטם 2020: אביב גפן שיארח את גידי גוב במופע המוקדש לאלבום "יומן מסע", בניה ברבי שחוגג את אלבומו החדש ויארח גם את מוש בן ארי, ואמיר דדון שיחגוג 10 שנים לאלבום הבכורה ויארח במופע את "Full Trunk".

פסטיבל גולדסטאר 2020. צילום: אוהד רומנו

עוד אמנים מעניינים בפסטיבל גולסטאר 2020: קרן פלס שכבשה את הבימות בשנה האחרונה עם המופע שלה "לילה אחד באפריל", תגיע להופעה חגיגית ובה תארח את חברתה מירי מסיקה ואת שלום חנוך, הדג נחש יחגגו עשור לאלבום השישי שלהם ויזמינו למסיבה את אסתר רדא, ג'ירפות ופלד. גם נתן גושן יופיע בפסטיבל ויארח את עמיר בניון.

אמנים נוספים שייקחו חלק בפסטיבל הם עידן חביב, עילי בוטנר וילדי החוץ, ריטה, יובל דיין, שייגעץ, נצ'י נץ', ברי סחרוף ועוד.

כרטיסים לפסטיבל גולדסטאר 2020 – מהם המחירים ואיפה קונים?

מכירת הכרטיסים לפסטיבל גולדסטאר סיסטם של זאפה, תתבצע באתר זאפה כשמחירי הכרטיסים משתנים מהופעה להופעה. טווח המחירים ינוע בגדול בין 129 ש"ח ל-219 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
רנין
4 years ago

נשמע מעולה!

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק