פסטיבל אבו גוש סוכות 2019 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים

פסטיבל אבו גוש סוכות 2019 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים
פסטיבל אבו גוש סוכות 2019 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים

פסטיבל אבו גוש סוכות 2019 יתקיים גם השנה עם מופעים ואמנים רבים. את מי תוכלו לראות בפסטיבל? כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

גם השנה, יתקיים פסטיבל אבו גוש בסוכות 2019 ויציג מופעים רבים של אמנים ישראלים ואמנים בינלאומיים שיציגו רפרטואר מגוון של יצירות קלאסיות של מיטב המלחינים הידועים. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 18 עד ה-21 באוקטובר 2019 במספר לוקיישנים שונים באבו גוש.

בין המופעים שיציגו בפסטיבל אבו גוש סוכות 2019, ניתן לציין את המופע של המנצח פרידר ברניוס והמקהלה משטוטגרט שיבצעו מיצירותיהם של מנדלסון, ברוקנר, מאהלר, ורדי ועוד ואת המופע של מקהלת הקיבוץ הארצי ותזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית בניצוחו של יובל בן עוזר שיבצעו את סטאבת מאטר של רוסיני יחד עם הסולנים טלי קצף, ניצן אלון, נמרוד גרינבוים ודניס סידוב.

האנסמבל הקולי הישראלי יקיים בפסטיבל מופע ובו שירי עם צ'כיים המהווים השראה ליצירות של דבוז'ק – המלחין הצ'כי הדגול ויבצעו בה אך את עיבוד למקהלה לשיר "רפסודיה בוהמית" של להקת קווין. עוד יופיעו בפסטיבל: המנצחת חנה גור, המקהלה הקאמרית רמת גן ועוד אמנים רבים.

פסטיבל אבו גוש 2019 כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לפסטיבל אבו גוש סוכות 2019 נפתחה השבוע כשמחירי הכרטיסים מתחילים ב-152 ש"ח לאדם. ניתן לרכוש את הכרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. ההופעות של הפסטיבל יתקיימו בכנסיית יערים ובקריפטה שבכנסייה הצלבנית במרכז הכפר.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק