פארק פליימוביל בגן הבוטני ירושלים 2019 – מחירים, כרטיסים וכל הפרטים!

פארק פליימוביל בגן הבוטני ירושלים 2019 - מחירים, כרטיסים וכל הפרטים!
פארק פליימוביל בגן הבוטני ירושלים 2019 - מחירים, כרטיסים וכל הפרטים!. צילום: רטרה פילם קומפני

הגן הבוטני בירושלים מציג את פארק הפליימוביל 2019 שיתקיים בכל חודש אוגוסט הקרוב ויציג מגוון פעילויות ומתחמים מעולם הפליימוביל בשילוב התכנים של הגן. מחיר הכרטיסים: 71 ש"ח. כל הפרטים.

כמדי שנה, הגן הבוטני הידוע בירושלים מציג פעילות מיוחדת למשפחות וילדים לכבוד חופשת הקיץ הארוכה, וגם השנה יציג הגן הבוטני פעילות מעניינת וייחודית. הפעם זאת יהיה ההפקה "פליימוביל מסביב לעולם" בגן הבוטני שיתקיים בשיתוף עם מותג הילדים הידוע פליימוביל (Playmobil) במהלך כל חודש אוגוסט 2019.

בואו למצוא רשימה של הצגות ילדים מומלצות ב-2021

בהפקה החדשה, יציג הגן הבוטני בירושלים 8 תחנות שונות של פליימוביל שיכללו את העולמות השונים של המותג כגון ספינת פיראטים, תחנת משטרה, מבוך פרחים, מבצר אבירים, ארמון נסיכות ופיות, המערב הפרוע, ועוד, וגם שולחנות משחק שישולבו עם הדמויות המוכרות של פליימוביל.

עוד בפארק פליימוביל בגן הבוטני בירושלים 2019: שבע תחנות בנושא חקר הטבע והאדמה בין יפעלו איזורי משחקי מים, איזורי חפירות, איזור החממה הטרופית ועוד. כמו כן, 15 מתקני נינג'ה פליימוביל יפעלו ברחבי הגן ויציגו לילדים ירייה בחץ וקשת, מבוכים, הליכה על חבל, לאסו, טיפוס על רשתות ועוד מגוון פעילויות לילדים.

הגן יחולק ליבשות ויפעל במתכונת של טיול מסביב לעולם, כשבכל מתחם של יבשת, הילדים יצטרכו להחתים דרכון. כל יבשת תלווה בהסברים על אופייה האקלימי והאיזורים הגאוגרפיים והמתחמים והפעילויות יפוזרו ברחבי הגן. הפעילויות מתאימות לילדים בגיל שנתיים ומעלה.

כרטיסים לפארק הפליימוביל בגן הבוטני ירושלים 2019 – מהם המחירים? והיכן קונים?

פארק הפליימוביל יתקיים במהלך כל חודש אוגוסט 2019 בגן הבוטני בירושלים. מכירת הכרטיסים מתבצעת גם אונליין באמצעות האתר הבא כאשר מחירי הכרטיסים עומדים על 71 ש"ח לכרטיס (ילד מעל גיל שנתיים חייב בכרטיס).

שעות פעילות

הפארק יפעל במהלך חודש אוגוסט 2019 בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 ועד 13:00 בצהריים (כניסה אחרונה ב-12:00) ובין השעות 16:00 עד השעה 21:30 בערב (כניסה אחרונה בשעה 20:30). בימי שישי יפעל הפארק בין השעות 09:00 ועד 13:00 בצהריים (כניסה אחרונה ב-12:00) ובימי שבת, הפארק יהיה סגור.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק