פיטר בנס בישראל 2020 – כרטיסים, הנחות, מחירים וכל הפרטים!

פיטר בנס בישראל 2020 כרטיסים הנחות לוח הופעות
פיטר בנס בישראל 2020 - כרטיסים, הנחות, מחירים וכל הפרטים!. צילום: Simone Di Luca

הפסנתרן העולמי ואחד המפורסמים ביותר בעולם פיטר בנס (Peter Bence), הידוע בזכות ביצועיו למייקל ג'קסון, הביטלס ועוד, יחזור לישראל להופעה אחת בלבד שתתקיים בחודש פברואר 2020 במשכן לאומנויות הבמה תל אביב. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

אחרי ההופעות המוצלחות שלו כאן בישראל, פיטר בנס – אחד הפסנתרנים הוירטואוזים ביותר כיום שכבש את הרשת עם עיבודים פנומנליים לקטעים מפורסמים של האמנים הגדולים ביותר כגון מייקל ג'קסון, קווין, סיה, ביטלס, טוטו ועוד רבים וטובים, יחזור לכאן שוב להופעה גדולה וחגיגית שתתקיים ב-26 בפברואר 2020 הקרוב. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר, ובהמשך העמוד, תוכלו למצוא את כל הפרטים על הכרטיסים, מחירים, הנחות ועוד.

בנס בן ה-26 בלבד מהונגריה, בוגר בית הספר למוסיקה "ברקלי" שבבוסטון, הספיק להחזיק במשך כחמש שנים עד לחודש מרץ 2017 בתואר "הפסנתרן המהיר ביותר בעולם" בספר השיאים של גינס וזוכה להצלחה עצומה ברחבי העולם ולמיליוני צפיות ברשת במיוחד עבור העיבודים המיוחדים שעשה לפסנתר לקטעים מוכרים כמו "Bad" של מייקל ג'קסון, "Africa" של להקת טוטו, "Somebody To Love" של קווין ואפילו ביצוע הלהיט הידוע "Despacito".

פיטר בנס כרטיסים

מחיר הכרטיסים לפיטר בנס בישראל ינוע בין 199 ש"ח לכרטיסים מוזלים ועד ל-379 ש"ח לכרטיסים היקרים והטובים ביותר. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והיא מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "לאן".

פיטר בנס בישראל 2020 לוח הופעות

ההופעה של פיטר בנס בישראל תתקיים ב-26 בפברואר 2020 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בשעה 20:30. להלן לוח ההופעות המלא של בנס בישראל:

אמן תאריך מיקום מחירים כרטיסים
פיטר בנס בישראל 2020 26 בפברואר 2020 משכן לאומנויות הבמה ת"א 205-355 ש"ח רכישת כרטיסים

הנחות ומבצעים

טרם מצאנו מידע על הנחות או מבצעים כלשהם להופעה של פיטר בנס בישראל ב-2020 אך אנו ממשיכים לעקוב ולעדכן מקרוב כדי להביא לכם את כל הפרטים העדכניים. מומלץ לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו בו אנו מעדכנים בכל עת בזמן אמת.

פיטר בנס – כרטיס ביקור

בנס נולד כילד פלא בהונגריה וכבר מגיל צעיר הראה יכולות מופלאות של ביצוע ברמה גבוהה ואף יכולת הלחנה. כשהוא מושפע ממוצרט ושופן, הוא החל לנגן בפסנתר בגיל 4 והצליח לכתוב קומפוזיציה שלמה בגיל 7. כבר כשהיה בן 11 בלבד, הוציא את אלבום הסולו הראשון שלו.

לאחר הכשרה שקיבל בבית ספר למוסיקה בדברצן שבהונגריה, נסע לבוסטון בארה"ב שם למד בבית הספר למוסיקה הידוע "ברקלי". למרות שהוא התמחה בכל סגנונות המוסיקה בברקלי, השראתו המוסיקלית הגדולה ביותר הייתה ונשארה מייקל ג'קסון. ב-2012 הצליח בנס להיכנס לספר השיאים של גינס עם התואר "הפסנתרן המהיר בעולם" כשהוא הצליח להקיש 765 הקשות בפסנתר בדקה אחת בלבד!

החל מ-2015, גילה בנס את נפלאות היוטיוב והחל להעלות ביצועים בעיבודים מיוחדים לפסנתר בפרשנות אישית שלו לקטעים ידועים ועד מהרה הפכו רוב הביצועים לוויראלים ולמיליוני צפיות ברשת מגולשים מרחבי כל העולם. בנס הספיק להופיע ברחבי העולם ובאולמות חשובים ביותר כמו המופע BBC Proms בהייד פארק בלונדון אל מול 50 אלף צופים, בתוכנית הטלוויזיה של אלן דג'נרס ועוד.

בנס כותב ומלחין בעצמו קטעים מוזיקליים ובהופעות בישראל שיתקיימו בנובמבר 2018, הוא צפוי לבצע את שיריו שלו לצד הגרסאות והקאברים המפורסמים שלו שמככבים בערוץ היוטיוב שלו.

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הופעות חו"ל באתר "קצת תרבות" ובו תמצאו את כל מופעי החו"ל הגדולים שמגיעים לישראל בקרוב.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק