פוליקר וגידי גוב בהופעה 2021 – מתי? איפה? וכמה יעלו כרטיסים?

פוליקר וגידי גוב בהופעה 2021 - מתי? איפה? וכמה יעלו כרטיסים?
פוליקר וגידי גוב בהופעה 2021 - מתי? איפה? וכמה יעלו כרטיסים?

לאחר כ-32 שנה, הזמרים יהודה פוליקר וגידי גוב ייצאו למופע משותף ביחד שיתקיים באמפי רעננה ב-4 בספטמבר 2021. מה יעלו כרטיסים? ואיפה תוכלו לקנות? הנה כל הפרטים.

לאחר שנאלצו לדחות את המופע המשותף שלהם עקב הקורונה, הפעם זה עומד לקרות: מופע משותף של הזמרים גידי גוב ויהודה פוליקר יוצא לדרך – מופע שיסגור מעגל של כ-32 שנה מאז הופיעו ביחד בפעם האחרונה. המופע יתקיים ב-4 בספטמבר 2021 באמפי רעננה.

גידי גוב ויהודה פוליקר – שניים מבכירי הזמרים בישראל, הופיעו במשותף לפני כ-32 שנה ב-1989 במופע שהמשיך את שיתוף הפעולה שלהם בו פוליקר כתב את רוב שירי האלבום המיתולוגי של גוב "דרך ארץ". עכשיו, הם חוזרים במופע חד פעמי ובו יבצעו את מיטב הלהיטים שלהם שכוללים בין היתר את "פחות אבל כואב", "יש אי שם", "התחלה חדשה", "עניין של זמן", "דברים שרציתי לומר", "נאחז באויר", "כלים שלובים", "רדיו רמאללה", "אין עוד יום", "משמרת לילה", "אני שוב מתאהב", "עיניים שלי", "יום שישי", "יו יה" ועוד.

יהודה פוליקר וגיד גוב בהופעה – מתי זה יקרה? כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים?

המופע יתקיים באמפי רעננה ביום שבת ה-4 בספטמבר 2021 בשעה 21:00 בערב. מכירת הכרטיסים לקהל הרחב נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר "זאפה" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-200 ש"ח לכרטיס דשא ויטפס מעלה בהתאם למיקום הישיבה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק