מחזמר על עפרה חזה יעלה בסוף 2020 – כל הפרטים!

מחזמר על עפרה חזה ב-2020 - כרטיסים תאריכים ולח הופעות
מחזמר על עפרה חזה יעלה בסוף 2020 - כל הפרטים!

מחזמר חדש על עפרה חזה יעלה כנראה בסוף 2020 ויבוסס על שיריה הרבים של הזמרת המצליחה. מי ייקחו חלק בכתיבתו ומי ישתתף? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

על פי דיווחים שונים בתקשורת, מחזמר חדש המבוסס על שירי עפרה חזה יעלה בקרוב על הבימות ברחבי הארץ וייקרא ככל הנראה "גורל אחד". על פי הפרסומים, כוכבת הילדים רינת גבאי תשתתף במחזמר ותגלם דמות בהשראת עפרה חזה.

על פי הפרסום באתר "וואלה", את המחזמר יפיק דורון מור – בעלה של רינת גבאי, כשמאור זגורי (שאחראי על המחזמר "זה אני") יתפקד כיועץ אומנותי ומירי לזר תכתוב ותביים את המחזמר החדש. בדומה למחזמר זה אני, המבוסס על שיריו של אייל גולן, גם המחזמר החדש לא יעסוק בסיפור חייה של עפרה חזה ויתמקד בשיריה בלבד.

עלילת המחזמר תעסוק בבחורה צעירה שנעזרת בחבורת צעירים ובמוזיקה וריקודים כדי להיחלץ מקשייה וחייה הקשים. גבאי צפויה לגלם את אמה של הבחורה הצעירה. לפי הפרסום, המחזמר צפוי לעלות מתישהו לקראת סוף 2020, אך לא נמסרו פרטים נוספים מעבר לכך.

בנוסף, דורון מור אישר את הידיעה בפני אתר וואלה ואישר כי המחזמר נכתב בימים אלו. יהיה מעניין לראות אילו עוד שחקנים ושחקניות ייקחו במחזמר החדש, ומתי תיפתח מכירת הכרטיסים. המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק של אתר "קצת תרבות" שם נמשיך לעדכן בכל מידע חדש בנושא.

ואם כבר עסקינן במחזמר על זמרת מפורסמת, בחודש הבא יחל לרוץ המחזמר "אור" על שושנה דמארי בכיכובם של טל גורדון, גיא לואל, קרן הדר ואחרים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק