ענת כהן ומרסלו גונסלבס עם התזמורת הקאמרית – כרטיסים וכל הפרטים

ענת כהן ומרסלו גונסלבס עם התזמורת הקאמרית - כרטיסים וכל הפרטים
ענת כהן ומרסלו גונסלבס עם התזמורת הקאמרית - כרטיסים וכל הפרטים

לאחר אלבום משותף מצליח, המוזיקאית הישראלית המצליחה ענת כהן תופיע בישראל ביולי 2019 יחד עם הגיטריסט מרסלו גונסלבס והתזמורת הקמארית הישראלית במופע מיוחד ובעיבודים מיוחדים לתזמורת. יתארחו במופע: אבישי כהן ויובל כהן. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

נגנית הקלרינט הישראלית והבינלאומית ענת כהן תחבור לנגן גיטרת 7 המיתרים מרסלו גונסלבס (Marcello Gonçalves) ויחד עם התזמורת הקאמרית הישראלית, יציגו מופע משותף ומיוחד שיתקיים באולם רקאנטי במוזיאון תל אביב לאומנות ב-10 ביולי 2019.

המופע של ענת כהן ומרסלו גונסלבס מגיע לאחר שהוציאו את האלבום המשותף "Outra Coisa" שזכה להצלחה גדולה והיה אף מומעד לפרס גראמי, זהו שיתוף פעולה מסקרן ומעניין שמשלב בין שני הסגנונות הייחודיים של האמנים המצליחים.

במופע, יבצעו גונזאלווס וכהן קטעים מתוך האלבום המשותף וכן קטעים מתוך "מואסיר סנטוס" Moacir Santos בעיבודים חדשים לתזמורת. בנוסף, יבצעו השניים גם קטעים ברזילאים ידועים של אמנים מובילים כמו מילטון נסמינטו (שיופיע כאן בקרוב) ושיקו בוארק.

את המופע של השניים, תלווה בעיבודים מיוחדים, התזמורת הקאמרית הישראלית בניצוחו של המנצח אריאל צוקרמן. כמו כן, במהלך המופע יתארחו גם אחיה של ענת כהן, המוזיקאים המצליחים גם הם אבישי כהן ויובל כהן.

ענת כהן ומרסלו גונסלבס יולי 2019 – כרטיסים

המופע של ענת כהן ומרסלו גונסלבס יתקיים ב-10 ביולי 2019 באולם רקאנטי במוזיאון ת"א לאומנות. מכירת הכרטיסים נפתחה כשמחירי הכרטיסים עומדים על 186 ש"ח. המכירה מתבצעת באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק