עמיר בניון בהיכל התרבות ת"א ינואר 2020 – כל הפרטים!

הזמר עמיר בניון יוצא לסיבוב הופעות חדש לחורף 2020 במסגרתו יגיע להופעה גדולה וחגיגית בהיכל התרבות בתל אביב. ההופעה תתקיים ביום שישי בצהריים ב-31 בינואר 2020 ובמהלכה יארח את האמנים ברי סחרוף וארקדי דוכין.

המופע החדש, שייקרא בפשטות "עמיר בניון בהיכל" מגיע כשנה לאחר שחגג 20 שנה לאלבומו הראשון "רק את" ואחרי הסינגל המצליח "ניצחת איתי הכל" בו שיתף פעולה עם הזמרים ישי ריבו ואמיר דדון. המופע החדש בהיכל התרבות בתל אביב, יציג את כל להיטיו הגדולים והרבים בעיבודים מיוחדים להופעה. 

בניון עובד בימים אלו על אלבום חדש שצפוי לצאת בקרוב וממנו כבר שוחררו שני סינגלים – "בשורה" ו"לכל אדם יש חלום". בין להיטיו הגדולים של עמיר בניון במהלך הקריירה, ניתן לציין את "כשאת עצובה", "עומד בשער", "שלכת" ועוד רבים. 

בניון הוא אחד הזמרים המצליחים והמרתקים במוסיקה הישראלית ונחשב לאחד החלוצים שחיבר בין המוסיקה הרוק הישראלית לבין מוטיבים ואלמנטים ממוזיקה ערבית מסורתית. בניון קנה את עולמו עם להיטים גדולים ומצליחים שהביאו אותו אל המיינסטרים הישראלי. 

מאידך, דעותיו הפוליטיות הצליחו לייצר לא מעט פרשיות תקשורתיות ועימותים שונים אך כנראה שגם אלו, הם חלק מאישיותו המוסיקלית המעניינת והמרתקת.

עמיר בניון היכל התרבות תל אביב – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעה של עמיר בניון בהיכל התרבות ת"א נפתחה והיא מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 139 ש"ח ל-259 ש"ח.

הנחות ומבצעים

לקוחות מקס (לאומי קארד) יכולים לרכוש כרטיסים בהנחה החל מ-93 ש"ח בתמורה ל "פינוקים". 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק