עידן חביב יופיע בלייב פארק באוקטובר 2020 – כמה יעלו כרטיסים?

עידן חביב לייב פארק
עידן חביב יופיע בלייב פארק באוקטובר 2020 - כמה יעלו כרטיסים?

הזמר והשורד עידן חביב מגיע ללייב פארק בראשון לציון באוקטובר הקרוב עם מופע חדש בו יבצע את כל להיטיו הגדולים. כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה תוכלו לרכוש? הנה כל הפרטים.

הזמר עידן חביב שהפך לאחד השורדים האהובים והפופולריים ביותר על המסך בתוכנית הישרדות VIP, זוכה גם להצלחה גדולה בקופות ובהשמעות, ויגיע להופעה גדולה בלייב פארק בראשון לציון ב-4 באוקטובר 2020.

במופע החדש יציג חביב את כל הלהיטים הגדולים שלו משלושת אלבומיו וביניהם שירים כמו "מחכה", "כמו כל יום", "עכשיו או לעולם", "עד שתחזור", "בלילה", "אין כבר סתם", "לתת ולקחת", "לה בוהם", "את כל מה שרציתי לאהוב", "אין פה מקום", "מחשבות על אהבה", "רודף אהבה בימים" ואת השירים החדשים שהוציא לאחרונה "ואז את תראי" ו-"שלמים".

ההופעה של חביב בלייב פארק תתאפשר כמובן בהתאם לעמידה בכללים החדשים של התו הסגול הכוללים ישיבה בקפסולות בלבד, עטיית מסיכות, שמירת מרחק ושמירת היגיינה. חביב יופיע בחודש הקרוב גם במופע Safe and Sound בחיפה ובמתחם ההופעות החדש של זאפה בפארק הירקון.

כרטיסים להופעה של עידן חביב בלייב פארק

מכירת הכרטיסים להופעה של עידן חביב בלייב פארק בראשון לציון נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "טיקטמאסטר". מחיר הכרטיסים עומד על 185 ש"ח.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק