עומר אדם עם פופ אפ מיוזיק בחנוכה 2019 – תאריכים, מחירים וכרטיסים

עומר אדם עם פופ אפ מיוזיק בחנוכה 2019 - תאריכים, מחירים וכרטיסים
עומר אדם עם פופ אפ מיוזיק בחנוכה 2019 - תאריכים, מחירים וכרטיסים

כמו בשנה שעברה, הזמר עומר אדם יציג את המופע המושקע "פופ אפ מיוזיק" גם בחנוכה 2019, והפעם, יחד עם קרן פלס, משה פרץ, רותם כהן, נטע ברזילי והקומיקאים אלי ומריאנו. אז כמה עולים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.


עומר אדם, הזמר המצליח ביותר בישראל כיום, שממלא אולמות ופארקים בישראל בשעות ספורות בלבד, יתחרה גם השנה במופעי חנוכה 2019 הגדולים בהפקת הענק והמושקעת "פופ אפ מיוזיק" שתכלול אמנים נוספים ותהיה ככל הנראה דומה במתכונת למופע של שנה שעברה. בעמוד זה נבדוק ונעדכן כל עת במידע על המופע כולל מידע על מכירת הכרטיסים, מחירים, תאריכים ועוד.

המופע החדש של עומר אדם בחנוכה פופ אפ מיוזיק, יכלול גם את האמנים משה פרץ, נטע ברזילי, קרן פלס, רותם כהן, אלי פיניש ומריאנו אידלמן. כזכור, בשנה שעברה, כל האמנים יופיעו לחוד וביחד על פני במת 360 מעלות מיוחדת בסגנון מופעי וגאס המפוארים שהוקמה במיוחד לצורך האירוע ולוותה באקרובטים, רקדנים ומשתתפים רבים נוספים.

כך זה היה בחנוכה בשנה שעברה

כאמור, גם השנה יתחרה עומר אדם ראש בראש מול הפסטיגל ומופעי חנוכה 2019 גדולים נוספים כמו שלמה המלך ומלכת שבא עם רינת גבאי, רובין הוד עם רן דנקר, חפש את המטמון עם יובל המבולבל ומופעים נוספים שיתפרסמו בקרוב, ויהיה מעניין לראות האם גם הכרטיסים למופעים אלו יחוסלו בדקות כמו שאר המופעים של אדם בשנה האחרונה.

כרטיסים למופע פופ אפ מיוזיק עם עומר אדם בחנוכה 2019

עכשיו זה כבר רשמי: המופע פופ אפ מיוזיק עם עומר אדם יציג 8 מופעים בהיכל מנורה תל אביב שיתקיימו בין התאריכים 24 בדצמבר 2019 ועד ה-1 בינואר 2020. מכירת הכרטיסים נפתחה כעת ומחירי הכרטיסים נעים בין 139 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ועד ל-249 ש"ח לכרטיסים הטובים והיקרים ביותר. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "קופת ת"א" בעמוד הבא.

פופ אפ מיוזיק חנוכה 2019 – הנחות וכרטיסים מוזלים

בשנה שעברה, לקוחות לאומי קארד ולקוחות הנוסע המתמיד זכו להנחות. הפעם, לפחות לזמן כתיבת שורות אלו, לא מצאנו מידע על הנחות או מבצעי 1+1 כלשהם לפופ אפ מיוזיק. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו בו אנו נעדכן גם לגבי מבצעים והנחות ברגע שיגיע מידע חדש.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
רחלי
5 years ago

אשמח לדעת איך לשלם

רון
4 years ago

מתי תיפתח מכירת הכרטיסים? וכמה זה יעלה?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק