עולם הילדים ארנה הרצליה 2020 – מחירים, כרטיסים וכל הפרטים

עולם הילדים בארנה הרצליה 2020 - מחירים, כרטיסים וכל הפרטים
עולם הילדים בארנה הרצליה 2020 - מחירים, כרטיסים וכל הפרטים

מתחם הישרדות VIP, מתחם לגו סיטי ועוד מתחמים רבים יתקיימו באירוע "עולם הילדים" בארנה הרצליה שיתקיים לאורך כל קיץ 2020 ויתחיל כבר השבוע הקרוב. מה בדיוק תמצאו שם? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

סימנים ראשונים לחזרה לשגרה בעולם האירועים: מתחם עולם הילדים בארנה הרצליה חוזר גם לקיץ 2020 ויתקיים לאורך כל חודשי קיץ 2020 הקרובים ועד אוגוסט 2020. האירוע יתקיים החל מהשבוע – 23 במאי 2020 ולאחר מכן בכל סוף שבוע – בימי שישי שבת, במתחם ארנה הרצליה.

המתחם, שיתפרש על פני כ-2500 מ"ר ויפעל על פי ההנחיות הבריאותיות של משרד הבריאות, יחולק לעשרות "עולמות" שונים כאשר כל מתחם יפעל לפי נושא שונה ויותאם לגילאי 3 עד 12 (ילד מגיל שנתיים יחוייב בכרטיס). המתחם ממוקם ברחוב השונית 2 בהרצליה.

המתחמים שיפעלו בעולם הילדים בארנה הרצליה

מתחם הישרדות VIP – מתחם ובו משימות בסגנון תוכנית הריאלטי המצליחה "הישרדות VIP", מתחם העולם המופלא – מתחם לגו גדול עם אלפי אבני לגו שיתפרס על גבי מפת עולם ענקית על הרצפה, מתחם טיקטוק – מתחם בסגנון השירים, הריקודים והאתגרים הידועים של האפליקצייה המצליחה, ומתחמים רבים נוספים כמו עולם הנינג'גו, עולם הפירמידות, עולם המיינקראפט, עולם מירוצי מכוניות ועוד.

בנוסף, תתקיים גם בימת הופעות לאורך האירוע שבו תתקיים סדנת תיפוף וקצב של חברי להקת מיומנה.

מתחם עולם הילדים ארנה הרצליה – כרטיסים ומחירים

הכניסה למתחם היא בתשלום כשמחיר כרטיס עומד על 99 ש"ח לאדם. את הכרטיסים ניתן לרכוש באמצעות אתר משרד הכרטיסים "איוונטים" בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק