עדן בן זקן מגיעה להיכל מנורה בפברואר 2020 – כרטיסים והנחות

עדן בן זקן היכל מנורה פברואר 2020 כרטיסים הנחות
עדן בן זקן מגיעה להיכל מנורה בפברואר 2020 - כרטיסים והנחות

לאחר שנה מוצלחת במיוחד בה קטפה פרסים ותארים רבים, הזמרת עדן בן זקן פותחת את סיבוב הופעות חורף 2020 ותגיע להופעה גדולה וחגיגית בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ב-20 בפברואר 2020. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה.

במופע החדש צפויה בן זקן לבצע את מיטב להיטיה שהספיקה לייצר בקריירה היחסית קצרה שלה כגון "מנגינה", "חיים שלי", "תל אביב בלילה", "מלכת השושנים", "שיכורים מאהבה", "פיסה מזיכרוני", "שורף לי בעיניים", "אלבינה", "תאמין לי", "יאסו", "תגיד לי ז'טם", "תזיזו", "הייתי חוזרת", "אף אחד", "רציתי", "לזאת שניצחה", "כולם באילת", "מאורסת" ועוד.

2019 הייתה בהחלט שנה מוצלחת לעדן בן זקן בה הספיקה לצאת בכמה מופעים גדולים ביותר ולקטוף לא פחות מ-8 תארים שונים במצעדים בטלוויזיה וברדיו. רק לפני כחודש, הספיקה להוציא סינגל חדש בשם "אגרוף" שזכה להצלחה עצומה ועומד נכון לעכשיו על מעל 5 מיליון צפיות ביוטיוב.

כרטיסים להופעה של בן זקן בהיכל מנורה 2020

ההופעה של בן זקן בהיכל מנורה תתקיים ב-20 בפברואר 2020 בשעה 21:30. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ומחירי הכרטיסים נעים 129 ש"ח ל-279 ש"ח  בהתאם למיקום הישיבה באולם. את הכרטיסים ניתן לרכוש אונליין באמצעות אתר "קופת ת"א" בעמוד הבא. שימו לב: היזהרו מספסרות ומספקי כרטיסים לא רשמיים.

מקס, אמריקן אקספרס והנוסע המתמיד – הנחות ומבצעים

ישנן הנחות למופע החדש של בן זקן בהיכל מנורה. לקוחות הנוסע המתמיד של אל-על יוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-90 ש"ח בתמורה ל-40 נקודות, לקוחות אמריקן אקספרס יוכלו לרכוש כרטיסים ב-90 ש"ח בתוספת נקודות וגם לקוחות כרטיס האשראי מקס יוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-89 ש"ח תמורת פינוק. את כל ההטבות ניתן למצוא באתר "קופת ת"א".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק