עברי לידר הופעות – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני

עברי לידר הופעות - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני
עברי לידר הופעות - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני

הזמר עברי לידר חוזר להופיע ומציג סיבוב הופעות חדש. אז כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים? ומה עם הנחות? קבלו את לוח ההופעות העדכני והמלא של עברי לידר.

אחרי ההפסקה הארוכה, הזמר המצליח עברי לידר, חוזר להופיע במרץ וללא הפסקה ברחבי הארץ ומציג הופעות חדשות. בהמשך עמוד זה, תוכלו להתעדכן בכל הפרטים על ההופעות של עברי לידר כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות, מבצעים ועוד.

לידר נחשב כיום לאחד הזמרים המובילים והבולטים במוסיקה הישראלית וידוע גם בזכות הגיוון המוסיקלי שלו והיכולת להשתנות ולהתאים את סגנונו המוסיקלי לרוח התקופה. בשנים האחרונות מתמקד לידר במוסיקה האלקטרונית ומשתף פעולה עם האמנים המובילים בתחום. במהלך הקריירה המוצלחת שלו, הספיק לידר לכבוש כל פסגה אפשרית והספיק להופיע בפסטיבלים חשובים ובאולמות הגדולים בישראל כמו היכל התרבות ת"א, אמפי קיסריה, היכל נוקיה ועוד.

עברי לידר לוח הופעות

כרטיסים לעברי לידר

מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

הנחות ומבצעים

נכון לרגע זה, לא מצאנו מידע על הנחות או הטבות 1+1 למופע של עברי לידר אך אנו ממשיכים לבדוק כל הזמן ולעדכן כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו.

עברי לידר פרץ לתודעת הציבור עוד בשנת 1997 עם הלהיט "לאונרדו" שזכה להצלחה עצומה ולהשמעות בכל תחנות הרדיו בישראל. הצלחת השיר הובילה את לידר להוציא את אלבומו הראשון "מלטף ומשקר" שכלל להיטים רבים שזכו אף הם להצלחה אדירה כמו "תמיד אהבה", "אף אחד משנינו" ועוד. האלבום זכה למעמד של פלטינה ומכר מעל 40,000 עותקים.

בסוף שנות ה-90 ב-1999, הוציא לידר את אלבומו השני "יותר טוב כלום מכמעט" שכלל להיטים כגון "הכוס הכחולה", "יותר טוב כלום" או "בחולצת פסים" כשנתיים לאחר מכן הוציא את אלבומו השלישי "האנשים החדשים" שהציג קו חדש בסגנונו של עברי לידר המושפע רבות ממוסיקה אלקטרונית. האלבום כלל שירים כמו "בתי קפה" ו"על קו המים" והביא את לידר לפסגה חדשה בהצלחתו.

לידר נחשב גם לאחד המפיקים הבכירים ביותר בתעשיית המוסיקה הישראלית והיה אחראי ושותף בהפקות לאמנים כמו עידן רייכל (שהיה הקלידן שלו בתחילת דרכו), ריטה, שרית חדד, גלעד שגב ועוד אמנים רבים. הוא יצא במהלך הקריירה במגוון פרוייקטים מוסיקליים מיוחדים כגון TYP יחד עם יונתן גולדשטיין שזכה להצלחה עצומה, פרוייקט משותף עם עופר מאירי ועוד. לידר השתתף גם כשופט בתוכנית הטלוויזיה "אקס פקטור".

בחודשים האחרונים, הוציא לידר את השיר "מוגזם" שזכה להצלחה גדולה ואת הסינגל "נסיכה שלי" שלווה בקליפ עם בר רפאלי שיצא בחודש מאי 2018 ומיד לאחריו פתח את סיבוב ההופעות שלו –  "כאן ועכשיו".

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם כתבות מעודכנות עם לוח הופעות מעודכן של האמנים המובילים בישראל. אתם מוזמנים להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: יהורם גאון, עומר אדם, אנה זק, חנן בן אריאליעד, אמיר דדוןאייל גולן, ריטהדיקלה, אברהם טל, יהודה פוליקר, ברי סחרוף, אביתר בנאי, שחר חסון, עידן רייכל, שלום אסייג, שלמה ארצי, קרן פלס ואחרים.

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
ניר עמי
4 years ago

האם מתוכננת לעברי לידר הופעות בתל אביב או ירושלים מתישהו ב-2020?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק