עבדאללה שוורץ בית ליסין – כרטיסים להצגה החל מ-91 ש"ח במקום 250 ש"ח!

עבדאללה שוורץ בית ליסין - כרטיסים להצגה החל מ-91 ש"ח במקום 250 ש"ח!
עבדאללה שוורץ בית ליסין - כרטיסים להצגה החל מ-91 ש"ח במקום 250 ש"ח!

השחקן אבי קושניר מככב בהצגה עבדאללה שוורץ שחוזרת להציג בימים אלו ב-2024 בתיאטרון בית ליסין. במה עוסקת ההצגה? מהו לוח ההצגות ל-2024? מה המבקרים אומרים? ואיפה תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים החל מ-91 ש"ח בלבד? כל הפרטים, בפנים.

תיאטרון בית ליסין חוזר לשגרה לאט לאט, ומחזיר בהדרגה את הרפרטואר האיכותי שלו חזרה לבמות ב-2024. כך הוא עושה גם עם ההצגה החדשה "עבדאללה שוורץ" שכתב הקומיקאי ואחד הכוכבים של תוכנית "האח הגדול" רמי ורד, המביאה לקדמת הבמה את אבי קושניר, ענת וקסמן, אפרת בוימולד, ועוד, בקומדיה אקטואלית לגמרי. בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על לוח ההצגות העדכני, רשימת שחקנים מלאה וכן מידע על רכישת כרטיסים מוזלים בהנחה משמעותית.

לוח הצגות 2024 – איפה ומתי תוכלו לראות את עבדאללה שוורץ?

ההצגה תרוץ כרגע בתיאטרון בית ליסין במהלך החודשים הקרובים. להלן לוח ההצגות העדכני של ההצגה לתקופה הקרובה (שימו לב: הלוח מתעדכן מדי עת וכדאי לבקר מדי פעם בעמוד זה ולהתעדכן):

כרטיסים מוזלים – כיצד תוכלו לרכוש כרטיסים להצגה החל מ-91 ש"ח בלבד?

מחיר הכרטיסים לעבדאללה שוורץ מתחיל נכון להיום על 91 ש"ח בלבד במקום המחיר המלא העומד על 220 ש"ח. את הכרטיסים ניתן כבר לרכוש באמצעות האתר הבא. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

  • כדאי גם להכיר הצגה נוספת של רמי ורד בכיכובו של אבי קושניר – "בין קודש לחולון".

הקומיקאי והיוצר רמי ורד כבר הספיק לצבור וותק והערכה בעולם התיאטרון כשכתב את ההצגה בהבימה "קח את אבא שלך ולך לעזאזל" המבוססת על אביו ובכיכובו של אבי קושניר. עתה הוא חוזר עם ההצגה חדשה עבדאללה שוורץ, הפעם בתיאטרון בית ליסין, וגם הפעם קושניר נכנס לתפקיד הראשי בהצגה, לצידן של ענת וקסמן ואפרת בוימולד. על הבימוי, הופקד הבמאי המוערך רוני פינקוביץ'.

לאחר שההצגה הקודמת של ורד עסקה בבתי החולים ובבירוקרטיה הישראלית, הפעם ורד לוקח כיוון אחר ומגיע לעולם של ההתנחלויות ולמציאות הפוליטית הישראלית. את זה הוא עושה בצורה סאטירית ופרועה בדמותו של מתנחל יהודי שעובר סוג של משבר זהות ועובר הלוך וחזור בין זהות יהודית לזהות ערבית, וכל זה, רגע לפני חתונת בתו. העלילה כמובן דמיונית ובלתי צפויה אך עוסקת מסביב בליבה של המציאות בישראל.

הצגות נוספות ומומלצות בבית ליסין:

בראיון שערך לאחרונה, סיפר ורד כי הרעיון לכתוב את עבדאללה שוורץ, נולד דווקא מכיוון פחות קשור, כשהוא ראה זוגות הנקלעים למשבר ומשם נולדה המחשבה של משבר זהות וכיצד מתמודדים איתו. ורד הוסיף גם כי קיבל השראה גם מהרקע הדתי של משפחתו וגם לאחר סרט תיעודי שצפה העוסק בחתונות בעולם הדתי. קושניר שעושה את התפקיד הראשי בהצלחה רבה, חובר בהצגה לזוגותו הטלוויזיונית רבת השנים ענת וקסמן, איתה שיחק בסדרה "החיים זה לא הכל"

ביקורות – מה חשבו המבקרים על ההצגה עבדאללה שוורץ של בית ליסין?

ההצגה זכתה לסיקור נרחב בתקשורת וזכתה לביקורות חיוביות בסה"כ. קושניר בתפקידו הראשי זכה לשבחים רבים על משחקו וכך גם שאר הקאסט שאיתו. עלילת ההצגה לעומתו, זכתה לפחות שבחים וקיבלה הערות בעיקר על דמויות שטחיות ופלקטיות יחסית. אך מכיוון שמדובר בסופו של דבר בקומדיה ולא בדרמה, אפשר לקבל זאת בהבנה.

ההצגה עבדאללה שוורץ – שחקנים ומשתתפים

יחד עם אבי קושניר, ענת וקסמן ואפרת בוימולד, תוכלו למצוא גם את השחקנים והשחקניות שלומי טפיארו/אלירן הרוש, חי מאור, עודאל חיון ובר גול. את ההצגה כתב כאמור רמי ורד וביים רוני פינקוביץ'. על התפאורה אחראי זאב לוי, על התלבושות אביה בש, ועל התאורה עדי שימרוני.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
נורית
4 years ago

הצגה מעולה ונפלאה. אבי קושניר אף פעם לא מאכזב. כל פעם מתעלה על עצמו מחדש.

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק