סמי הכבאי הרפתקה ביער – הצגת ילדים חדשה ל-2022: איפה קונים כרטיסים?

סמי הכבאי הרפתקה ביער - הצגת ילדים חדשה ל-2022: איפה קונים כרטיסים?
סמי הכבאי הרפתקה ביער - הצגת ילדים חדשה ל-2022: איפה קונים כרטיסים?

הצגת הילדים החדשה "סמי הכבאי הרפתקה ביער" תביא את הדמות הידועה וחבריו מסדרת הטלוויזיה המצליחה אל הבמה בכל רחבי הארץ. איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה החדשה? כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הדמות הידועה סמי הכבאי מתוכנית הילדים המצליחה מהטלוויזיה, מגיעה גם לבימה בהצגה חדשה שתעלה בקרוב ותגיע לערים רבות ברחבי הארץ. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה כולל מידע על רכישת כרטיסים, לוח הצגות עדכני, הנחות, ועוד.

סמי הכבאי הצגה – כרטיסים ולוח הצגות 2022

ההצגה סמי הכבאי תחל לרוץ במהלך החודשים הקרובים ותגיע לערים רבות כגון קרית שמונה, רמלה, טבריה, נתניה, ראשון לציון, אשקלון, לוד ועוד ערים נוספות. מכירת הכרטיסים לכל ההצגות נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 104 ש"ח במחיר אחיד לכל ההצגות בישראל.

להלן לוח הצגות עדכני של הצגת הילדים סמי הכבאי הרפתקה ביער:

מבצעים והנחות

בשלב זה, אלו הם המחירים הזולים ביותר שמצאנו ברשת. אנו נמשיך לבדוק ולעדכן בכל עת בזמן אמת בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו.

אודות ההצגה סמי הכבאי

ההצגה סמי הכבאי ב-2022 היא הפקה חדשה של מעיין צלנר הפקות שתביא את סמי הכבאי ואת שאר הדמויות המוכרות מהסדרה (אלוויס, פני, אדם פרייס ועוד) אל הבמה עם סיפור עלילה חינוכי המותאם בעיקר לילדים בין הגילאים 5 עד 12. משך ההצגה הוא כשעה ו-40 דקות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק