סלין דיון בישראל 2020: מופע נוסף נפתח – כמה עולים כרטיסים?

סלין דיון בישראל 2020: מופע נוסף נפתח - כמה עולים כרטיסים?
סלין דיון בישראל 2020: מופע נוסף נפתח - כמה עולים כרטיסים?

מופע אחד לא מספיק: לאחר ביקוש גבוה לכרטיסים, הזמרת הקנדית הענקית סלין דיון מוסיפה מופע נוסף בישראל ותופיע כאן ב-4 וב-5 באוגוסט 2020. מכירת הכרטיסים בעיצומה. מחיר הכרטיסים: החל מ-390 ש"ח. אתר "קצת תרבות" מביא לכם את כל הפרטים.

אחרי שהתבשרנו כי הזמרת והדיווה סלין דיון (Celine Dion) תגיע להופעת ענק בישראל, היום אנו מדווחים כי בעקבות הביקוש הרב, הפקת המופע תפתח מופע נוסף ודיון תופיע כאן ב-4 וב-5  באוגוסט 2020 הקרוב בפארק הירקון ברמת גן. כזכור, מדובר במופע מושקע שאמפיתיאטרון מיוחד ייבנה לשם כך בגני יהושע כשהוא מכיל 20 אלף מקומות ישיבה בלבד לכל מופע.

יש לציין כי זאת לא הפעם הראשונה שהתפרסמו ידיעות לא רשמיות על הופעה של סלין דיון בישראל. לפני כשנתיים, פורסמו ידיעות דומות על מגעים מתקדמים של הדיווה הקנדית מול גורמי הפקה בכירים בישראל, אך בסופו של דבר, המגעים לא התבשלו לכדי הופעה סגורה. עתה, סוף סוף זה יקרה ועשרות אלפי מעריציה, יוכלו להגיע לפארק ולצפות בסלין דיון בלייב.

סלין דיון נחשבת לאחת הזמרות המצליחות ביותר בעולם ומחזיקה ברקורד מרשים של אינספור שיאים ותארים אותם צברה במהלך הקריירה. דיון, בת 51 כיום, החלה את הקריירה המוסיקלית שלה בתחילת שנות ה-80 והפכה לכוכבת מקומית בקנדה בה נולדה. ב-1988 אף זכתה בתחרות האירוויזיון כשייצגה את מדינת שוויץ.

הפריצה הגדולה שלה והפיכתה לכוכבת בינלאומית בלתי מעורערת, הגיעה בזכות השתתפותה בפסקול הסרט "היפה והחיה" של דיסני עם השיר "Beauty and the Beast". משם, מסלול הצלחתה היה מהיר ובטוח. אלבומיה שיצאו לאחר מכן מכרו עשרות מיליוני עותקים והלהיטים הגדולים שלה כיכבו במצעדי הבילבורד השונים בכל רחבי העולם כשחלק גדול מהאלבומים יצאו בשפה הצרפתית והפכו אותה גם לכוכבת בשפה זו.

דיון ידועה בזכות יכולתה הקולית הוירטואוזית והמרשימה והביצוע המדוייק שלה. שיא הצלחתה היה באמצע שנות ה-90 כשהוציאה את האלבום המצליח ביותר שלה "Falling into You" שכלל להיטי ענק כמו "Because You Loved Me", "It's All Coming Back to Me Now" ו"All by Myself", ולאחר מכן את הלהיט האלמותי והמצליח שלה ביותר "My Heart Will Go On”, גם הוא בזכות השתתפותה בסרט – הפעם "טיטאניק".

דיון ממשיכה להיות זמרת פעילה גם בשנים האחרונות ומרבה להופיע בסיבובי הופעות גדולים ברחבי העולם. זה כבר זמן רב שמפיקים ישראלים רבים מנסים את מזלם להביאה להופעה ראשונה בישראל. על פי הפרסומים הלא רשמיים, דיון קיבלה כמה הצעות שונות ממפיקים בכירים מישראל, והצעה אחת תפסה תאוצה והפכה כאמור להופעה סגורה.

סלין דיון בישראל 2020 – מתי תיפתח מכירת הכרטיסים?

מחירי הכרטיסים להופעה של סלין דיון בישראל התפרסמו הערב והם יתחילו ב-390 ש"ח ויאמירו מעלה בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים בעיצומה, והיא מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "איוונטים". אתם מוזמנים להמשיך ולעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו, בו אנו נעדכן כל מידע חדש על ההופעה הגדולה של קיץ 2020.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק