סירק דה סוליי בישראל 2020 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

סירק דה סוליי בישראל 2020 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
סירק דה סוליי בישראל 2020 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

להקת הקרקס המפורסמת ביותר בעולם סירק דה סוליי חוזרת לישראל ביוני 2020 עם המופע המפורסם ביותר והגרדניוזי שלה – "Kooza" שיכלול הקמת מבנה בגובה בניין בן 7 קומות בפארק הירקון בתל אביב והבאת מאות אנשי הפקה וציוד רב לישראל. אז מה בדיוק מצפה לכם שם? מתי זה יקרה? וכמה יעלו הכרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

המופע הוירטואוזי והבינלאומי "סירק דו סוליי" או "סירק דה סוליי" (Cirque du Soleil) יגיע לישראל בקיץ 2020 למופע גרנדיוזי ומושקע שיתקיים במהלך חודש יוני 2020 בגני יהושע בפארק הירקון בר"ג. מכירת הכרטיסים נפתחה השבוע ובהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על רכישת הכרטיסים, מחירים ותאריכים.

המופע החדש של סירק דה סוליי שיתקיים בקיץ 2020, נקרא "KOOZA" ונחשב למופע הדגל שלהם ולמושקע במיוחד. במסגרת המופע, ייבנה במתחם גני יהושע, מבנה מפואר וגדול החולש על פני 20,000 מטר ויתנשא לגובה של בניין בעל 7 קומות. זהו אחד המופעים המצליחים ביותר בעולם כשהוא הספיק כבר להופיע במעל 450 ערים שונות ולמאות מיליוני צופים ברחבי העולם.

מדובר בהפקה מושקעת במיוחד שתביא עימה לישראל כ-130 אמנים ואנשי הפקה עם כמות עצומה של ציוד, תפאורה וביגוד שיכיל את האירוע המושקע. המבנה המפואר שבו יתקיים המופע, מכונה "ביג טופ" וגם הוא ידרוש הכנה והשקעה עצומה. המבנה יוכל להכיל בכל מופע 2400 איש שיוכלו לצפות בכ-50 אקרובטים של סירק דה סוליי מבצעים את הפעלולים המורכבים והמאתגרים ביותר בעולם.

כל התפאורה, ההגברה, האפקטים ושאר העזרים שישמשו למופע, יגיעו במיוחד לישראל יחד עם ההפקה כדי שיתאימו בצורה מושלמת למופע הדגל של סירק דו סוליי. המופע עצמו שייקרא כאמור "קוזה", יתקיים במהלך כל חודש יוני 2020 ויציג כ-20 מופעים, יום אחר יום במתחם המיוחד שייבנה בפארק הירקון בתל אביב. עלילת המופע תציג אדם היוצא למסע הגשמה עצמית עם דמויות מיוחדות ומגוון הפתעות נוספות.

עבור מי שלא מכיר, סירק דה סוליי הוא שמה של להקת קרקס קנדית שלקחה את עולם הקרקס המסורתי כמה צעדים קדימה כשהיא משלבת בין פעלולי קרקס המורכבים והמאתגרים ביותר בעולם, לבין מחול, מוסיקה, ליצנות, טכנולוגיה, ואפקטים מיוחדים שיחדיו יוצרים חווית צפייה ייחודית עבור הצופים. הלהקה מופיעה באופן קבוע במלונות לאס וגאס השונים, ובערים רבות ברחבי העולם, ומושכת למופעים השונים שלה מיליוני צופים מכל רחבי העולם.

הלהקה כבר הופיעה בעבר בישראל וזכתה כאן להצלחה גדולה מאוד. עתה היא חוזרת לישראל לראשונה עם המופע "Kooza", הנחשב למופע הטוב והמושקע ביותר שלה ויהיה מעניין מאוד לראות כיצד יגיב הקהל הישראלי להופעה בפארק הירקון שעלתה הרבה מאוד כסף למשקיעים הישראלים. בפעם האחרונה שהופיעה כאן בישראל, סגרה הלהקה 28 מופעים שהתמלאו עד אפס מקום.

סירק דה סוליי – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים

כאמור, מכירת הכרטיסים לסירק דה סוליי בישראל ב-2020, נפתחה השבוע כשמחירי הכרטיסים מתחילים ב-189 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ומגיעים מעלה עד ל-424 ש"ח לכרטיסים הטובים ביותר. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "איוונטים" כאן.

סירק דו סוליי בישראל 2020 – תאריכי ההופעות

על פי לוח ההופעות באתר איוונטים, ההופעות של סירק דה סוליי בישראל יתקיימו החל מה-5 ביוני 2020 ועד ל-30 בסוף החודש.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
אנג'לה
3 years ago

מתי יהיה החזר כספי עבור סירק דו סוליי

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק