סימבה מלך הג'ונגל הצגה לילדים

סימבה מלך הג'ונגל הצגה לילדים
סימבה מלך הג'ונגל הצגה לילדים. סטודיו מאדי

כל הפרטים על הצגת הילדים סימבה מלך הג'ונגל שתרוץ ברחבי הארץ. מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה? וכמה עולים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים!

התיאטרון של יפה גבאי מעלה את הצגת הילדים החדשה "סימבה מלך הג'ונגל" שתרוץ בערים רבות רחבי הארץ. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על הצגת הילדים החדשה ולהתעדכן בלוח הצגות עדכני ומידע על רכישת כרטיסים והנחות.

סימבה מלך הג'ונגל לוח הצגות

להלן לוח ההופעות המעודכן של ההצגה לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
נתניה אודיטוריום קריית השרון ע''ש ספי ריבלין נתניה 33 כרטיסים
77
רכישת כרטיסים שעה, כולל הפסקה

סימבה מלך הג'ונגל כרטיסים

ההצגה תרוץ במהלך החודשים הקרובים בכפר סבא, גבעתיים, קיבוץ גבעת ברנר וערים נוספות. מחיר הכרטיסים נע בין 79 ל-88 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס וניתן לרכוש את הכרטיסים אונליין לכל ההצגות באמצעות העמוד הבא.

את ההצגה החדשה סימבה מלך הג'ונגל כתבה וביימה יפה גבאי עם מוסיקה של יוסי פרץ. בהצגה ישתתפו השחקנים דון לני – גבאי\טומיקה לני גבאי, עדי וייס, יפה גבאי, כינר דר ויובל קרוגר. ההצגה מתאימה לגילאי 3 עד 7 והיא נמשכת כשעה ועשר דקות.

תיאטרון יפה גבאי היא אחד מהמוסדות המובילים בישראל בתחום הצגות הילדים כבר שנים רבות והיא מציג באופן קבוע הצגות ילדים שונות ומגוונות. כך למשל, במקביל להצגה סימבה מלך הג'ונגל, הצגה נוספת של גבאי "רציתי שתדע" המבוססת על שיריו של עוזי חיטמן, רצה גם היא בחודשים אלו ברחבי הארץ.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק