סיבת המוות אינה ידועה הבימה – כרטיסים ב-76 ש"ח במקום 220 ש"ח

סיבת המוות אינה ידועה הבימה - כרטיסים ב-76 ש"ח במקום 220 ש"ח
סיבת המוות אינה ידועה הבימה - כרטיסים ב-76 ש"ח במקום 220 ש"ח

ההצגה המשובחת "סיבת המוות אינה ידועה" ממשיכה לרוץ בתיאטרון הבימה גם ב-2021. מתי תוכלו לראות את ההצגה? איפה קונים כרטיסים? ואיך תוכלו לקנות כרטיסים מוזלים להצגה ב-76 ש"ח בלבד במקום ב-220 ש"ח? אתר "קצת תרבות" מביא לכם כל הפרטים.

ספרו של עמרי אסנהיים "לתפוס רוצח" זוכה לעיבוד בימתי מרתק ומפתיע במיוחד בהצגה החדשה של תיאטרון הבימה העונה לשם "סיבת המוות אינה ידועה" שתעלה בתיאטרון לאורך 2021. מכירת הכרטיסים להצגה כבר נפתחה ובהמשך עמוד זה תוכלו למצוא מידע על לוח ההצגות, מחירי הכרטיסים ומידע על הנחות וכרטיסים מוזלים.

סיבת המוות אינה ידועה כרטיסים – כך תקנו כרטיסים ב-76 ש"ח במקום 220 ש"ח

כאמור, המחיר הרשמי בקופות התיאטרון הבימה הוא 220 ש"ח לכרטיס אך באמצעות האתר הבא, תוכלו להזמין כרטיסים ב-76 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת. להלן לוח ההצגות העדכני של ההצגה לחודשים הקרובים:

ההצגה "סיבת המוות אינה ידועה", נכתבה ע"י מוטי לרנר ומתבססת על ספרו של העיתונאי עמרי אסנהיים שהביא את סיפורו של שמעון קופר שרצח שתיים מנשותיו ובעקבות התחקיר, הביא בסופו של דבר להרשעתו. בהצגה החדשה ישתתפו שחקנים בכירים ובתפקידים הראשיים תוכלו למצוא את מלכת התיאטרון הישראלי גילה אלמגור אגמון הותיקה (שמשחקת בימים אלו גם בהצגה מיקה שלי) ואת גיל פרנק שיגלם את שמעון קופר.

שחקנים נוספים שייקחו חלק בהצגה, הם רינת מטטוב, מיקי פלג-רוטשטיין, רוברטו פולק, ליאת אקטע, אלינור וייל, ירין סביון ודניאל סליצר. את ההצגה כתב זוכה פרס ראש הממשלה לסופרים עבריים, מוטי לרנר ועיבד וביים חנן שניר המצוין.

מבצעים נוספים, הנחות או הטבות 1+1

אתר "קצת תרבות" ממשיך לחפש ולהתעדכן תמיד במבצעים והטבות נוספות אותם תוכלו למצוא בכל עת בעמוד הפייסבוק שלנו (ואל תשכחו גם לתת "לייק").

אודות ההצגה "סיבת המוות אינה ידועה" וסיפורו של שמעון קופר

הסיפור התחיל כשאסנהיים, עיתונאי וכתב התוכנית "עובדה" המצליחה, נתקל במקרה בסיפור, דרך שיחה עם אחת האמהות בגן של בנו. אסנהיים החל לחקור את הממצאים ולרדת לעומקו של העניין. הוא גילה סתירות ושאלות פתוחות רבות שלא קיבלו תשובה בחקירתו של קופר שנסגרה בעקבות חוסר ראיות.

הסיפור הפך לתחקיר מעמיק ורציני ושודר בתוכנית "עובדה" בפריים טיים. בעקבות השידור, נפתח תיק החקירה מחדש. וכך, הסיפורים הדומים והדמיון בין המוות של שתיים מנשותיו של שמעון קופר, יחד עם עוד ראיות ועובדות נוספות, הביאו בסופו של דבר להרשעתו של הרוצח שמעון קופר.

קופר אף תבע את אסנהיים ואת חברת קשת בתביעת דיבה וגם ניסה למנוע את פרסום הכתבה בתוכנית אך לא הצליח לעשות זאת וטף אך לאחר כמה שנים, הסיר את תביעתו ואף פיצה את חברת קשת. בסופו של דבר קופר הורשע וכיום הוא מרצה שני מאסרי עולם. למעשה, זוהי הפעם הראשונה שעבריין מורשע בעקבות תחקיר טלוויזיוני. לעיון נוסף, תוכלו לצפות בעמוד הבא בתחקיר המלא של אסנהיים בתוכנית "עובדה".

אודות הספר לתפוס רוצח

בספטמבר 2016, הוציא אסנהיים את הספר "לתפוס רוצח" ובו תיאר והציג את כל השתלשלות האירועים החל מהתחקיר הראשוני ועד להרשעתו של שמעון קופר. ספר זה מהווה כאמור את הבסיס לעלילת ההצגה "סיבת המוות אינה ידועה" שללא ספק הולכת להיות אחת ההצגות המסקרנות מתוך רשימה שלמה של הצגות מומלצות שהולכות לשטוף את בימת בתיאטרון הישראלי בשנה הקרובה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק