סיבוב על מאדים בחנוכה 2018 – כרטיסים, מחירים וכל המידע!

סיבוב על מאדים בסוכות 2018 - כרטיסים, מחירים וכל המידע
סיבוב על מאדים בסוכות 2018 - כרטיסים, מחירים וכל המידע

התערוכה החדשה סיבוב על מאדים שנפתחה בגן המדע במכון ויצמן, תנסה לברר איך החיים נראים על כוכב המאדים. התערוכה תתקיים בחנוכה 2018. אז איך ניתן לרכוש כרטיסים בהנחה? וכמה זה יעלה לכם? בכתבה הבאה.

לאחר ההצלחה מהקיץ, מכון ויצמן למדע ברחובות ממשיך את התערוכה "סיבוב על מאדים" שתעסוק בכוכב מאדים ובשאלה האם בני האדם יוכלו לשבת בו בעתיד ויקיים את התערוכה גם במהלך חנוכה 2018. למרות הנושא הכבד, התערוכה מיועדת למשפחות עם ילדים החל מגיל 5.

התערוכה תבחן את התנאים למחייה במאדים ותעביר אותם לילדים ולמשתתפים באמצעות הדרכה אינטראקטיבית הכוללת אמצעים מוחשיים כמו חליפת חלל, רכב חלל, בלון חמצן, משקפי מציאות מדומה (VR), חללית, האביטאט – מגורי אסטרונאוטים בחלל ועוד.

כמו כן, תנסה התערוכה לענות על שאלות סביב כוכב המאדים כמו למשל: האם יש במאדים מים? מדוע הקרקע על מאדים אדומה? איך נראית השקיעה במאדים? האם חם שם? בני כמה אנחנו בשנות מאדים? ושאלות נוספות. בנוסף לתערוכה, יוכלו המבקרים גם להשתתף בפעילויות ובסדנאות של גן המדע כאשר הכניסה לגן המדע, תהיה כלולה בכרטיס לתערוכה.

סיבוב על מאדים כרטיסים

מחיר כרטיסים לסיבוב על מאדים עומד על 45 ש"ח בלבד למבוגר או לילד מעל גיל 5 (פעוט מתחת גיל 5 אינו חייב בכרטיס). את הכרטיסים לתערוכה ניתן לרכוש באמצעות באמצעות האתר הבא.

מיקום תאריכים מחירים כרטיסים
תערוכת סיבוב על מאדים חנוכה 2018 גן המדע רחובות 4-10 בדצמבר 2018 45 ש"ח רכישת כרטיסים

התערוכה זכתה עד עכשיו למבקרים רבים כאשר חלק גדול מהם הם משפחות עם ילדים, וזכתה לביקורות מעולות ברשת ובעיתונות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

3 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אורי
5 years ago

תערוכה נפלאה.. חזרנו משם שלשום.

מומלץ מאוד למשפחות

דקלה
5 years ago

מצטרפת להמלצה. תערוכה מצויינת עם הרבה ערך מוסף לשם שינוי…

יוסי
5 years ago

הייתה בעיית חנייה

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק