סוס אחד נכנס לבר – הקאמרי

סוס אחד נכנס לבר הקאמרי - כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!
סוס אחד נכנס לבר הקאמרי - כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!

איפה תוכלו למצוא את לוח ההופעות של ההצגה "סוס אחד נכנס לבר"? מהו מחיר הכרטיסים? ואיך תוכלו למצוא כרטיסים להצגה ב-99 ש"ח בלבד? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

ההצגה סוס אחד נכנס לבר של תיאטרון הקאמרי המבוססת על ספרו הידוע של דויד גרוסמן ובכיכובו של דרור קרן ממשיכה להציג מופעים חדשים גם ב-2024 וזוכה להצלחה רבה. בעמוד זה תוכלו למצוא מידע מורחב על ההצגה כולל פרטים על רכישת כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח. מיד, כל הפרטים.

סוס אחד נכנס לבר לוח הצגות 2024

לוח ההצגות של סוס אחד נכנס לבר כולל הופעות באולם החדש בתיאטרון הקאמרי. להלן לוח ההצגות של ההצגה "סוס אחד נכנס לבר" לחודשים הקרובים הכולל את הקישורים לרכישת כרטיסים מוזלים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 3 14 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 3 16 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 3 16 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה וחצי

כרטיסים להצגה סוס אחד נכנס לבר – איך תוכלו למצוא כרטיסים ב-99 ש"ח בלבד?

ההצגה תרוץ בתיאטרון הקאמרי במהלך 2024 כשהמחיר הרשמי של הכרטיסים בקופות התיאטרון הוא 220 ש"ח. באמצעות האתר הבא, תוכלו למצוא כרטיסים בכמות מוגבלת בהנחה די משמעותית שיעמוד על החל מ-99 ש"ח בלבד.

אודות ההצגה סוס אחד נכנס לבר

הרעיון להפוך את ספרו הידוע של מיכה לוינסון להצגה עלה בראשו של הבמאי ז"ל מיכה לבינסון כאשר קרא את הספר בשקיקה והתאהב בדמותו של גיבור הספר – הסטנדאפיסט דובל'ה ג'י. לבינסון עבד יחד עם גרוסמן עצמו על עיבוד הספר למחזה אחר למרבה הצער, הוא נפטר במהלך החזרות ולא זכה לסיים את העיבוד.

השחקן המוערך דרור קרן, שלוהק לתפקיד הראשי בהצגה, נבחר להמשיך יחד עם אבנר בן עמוס ולסיים את העיבוד שכתב לבינסון והשניים הצליחו להביא עיבוד מוצלח מאוד שזכה לפרסים רבים ולביקורות מעולות בקרב המבקרים. ההצגה היא למעשה שילוב בין מופע סטנדאפ מצחיק וקורע לבין מחזה בימתי ואומנותי וקרן מעביר זאת בצורה מדוייקת ומשולמת. יחד איתו משתתפים בהצגה גם איה גרניט-שבא, יגאל זקס ויוסי ירום.

עלילת ההצגה סוס אחד נכנס לבר

עלילת ההצגה מספרת על סטנדאפיסט בגיל העמידה בשם דובלה ג'י (דרור קרן) שעולה להופעה סטנדאפ במועדון קטן בנתניה. ג'י מזמין להופעה את חברו השופט לשעבר אבישי לזר (יגאל זקס) אותו לא ראה 40 שנה ולאחר שגם אישה תמהונית מפציעה מהקהל (איה גרניט זבא) ועולה לבמה, המופע משנה כיוון ומגיע למחוזות שונים ומשונים.

הסיפור של גרוסמן עליו מבוססת ההצגה, הוא אחד המצליחים ביותר שלו וזכה להצלחה רבה כשהוא קוטף פרסים בינלאומיים מוערכים וכשהוא מתורגם ל-23 שפות שונות.

סוס אחד נכנס לבר – רשימת המשתתפים המלאה

כאמור, את העיבוד הראשוני למחזה כתב מיכה לבינסון והמשיכו דרור קרן ואבנר בן עמוס. קרן גם הבימאי והשחקן הראשי בהצגה. שאר השחקנים הם איה גרניט – שבא, יגאל זקס ויוסי ירום.

עוד לוקחים חלק בהפקה:

עיצוב במה: סווטלנה ברגר
אנימציה: שריאל קסלסי
עיצוב תאורה: עדי שמרוני
מוסיקה: אלדד לידור

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

הצגות נוספות בתיאטרון הקאמרי:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק