נשף מסכות אופרה – הנחות כרטיסים ולוח הופעות 2019

נשף מסכות אופרה - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות 2019
נשף מסכות אופרה - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות 2019

האופרה הישראלית מחזירה את ורדי לבמה ותציג במהלך פברואר 2019 את האופרה המפורסמת והידועה שלו נשף מסכות יחד עם סולנים מובילים מישראל ומהעולם. מתי זה יקרה? כמה יעלו הכרטיסים? ואיך תוכלו לקנות כרטיסים זולים יותר? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

האופרה הידועה של ורדי נשף מסכות (Un ballo in maschera) שנכתבה ע"י המלחין האיטלקי הידוע ב-1859, מגיעה לאופרה הישראלית במהלך חודש פברואר 2019 בניצוחו של מנצח הבית דניאל אורן ובבימויו של הבימאי הפולני מיכאל זנאנייצקי שכבר עבד בעבר עם האופרה הישראלית בהפקות קודמות, כולל גרסה מוקדמת של נשף המסכות ב-2014.

האופרה תעלה בבית האופרה הישראלית בתל אביב ותוצג מספר פעמים במהלך החודש הבא בין התאריכים 8-16 בפברואר 2019. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והיא מתבצעת אונליין באמצעות האתר הבא.

נשף מסכות אופרה – לוח הופעות 2019

האופרה נשף המסיכות תרוץ בבית האופרה (המשכן לאומנויות הבמה) בשדרות שאול המלך 19 בתל אביב במהלך חודש פברואר 2019 בשעות הצהריים או בשעות הערב. להלן לוח ההופעות של האופרה:

תאריך מיקום מחיר כרטיסים והנחות
8 בפברואר 2019 בית האופרה ת"א החל מ-156 ש"ח רכישת כרטיסים בהנחה
9 בפברואר 2019 בית האופרה ת"א החל מ-156 ש"ח רכישת כרטיסים בהנחה
11 בפברואר 2019 בית האופרה ת"א החל מ-156 ש"ח רכישת כרטיסים בהנחה
12 בפברואר 2019 בית האופרה ת"א החל מ-156 ש"ח רכישת כרטיסים בהנחה
14 בפברואר 2019 בית האופרה ת"א החל מ-156 ש"ח רכישת כרטיסים בהנחה
15 בפברואר 2019 בית האופרה ת"א החל מ-156 ש"ח רכישת כרטיסים בהנחה
16 בפברואר 2019 בית האופרה ת"א החל מ-156 ש"ח רכישת כרטיסים בהנחה

כרטיסים לנשף מסכות האופרה – כרטיסים ב-156 ש"ח בלבד!

מחיר הכרטיסים בקופות האופרה הישראלית מתחילים ב-195 ש"ח ומטפסים מעלה בהתאם לרמת הכרטיס, אך גולשי אתר "קצת תרבות" יכולים למצוא באתר הבא כרטיסים לנשף המסכות ב-156 ש"ח בלבד. שימו לב: מספר הכרטיסים מוגבל.

אנו ממשיכים לעדכן כל הזמן עם הנחות, מבצעים, 1+1 וקופונים לכל המופעים בארץ באמצעות דף הפייסבוק שלנו. אז אל תשכחו לבקר ולתת לייק.

כך נשמעת האופרה נשף מסיכות באחת ההפקות הבינלאומיות באירופה

נשף מסיכות אופרה – רשימת המשתתפים והסולנים

כאמור, על האופרה ינצח דניאל אורן הותיק והבימאי יהיה מיכאל זנאנייצקי הפולני המחזיק ברזומה רחב ומכובד של אופרות ידועות ברחבי העולם. את האופרה תלווה התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון-לציון ומקהלת האופרה בניצוחו של איתן שמייסר.

להלן רשימת הסולנים המובילים שייקחו חלק באופרה המצליחה:

ריקרדו: גוסטבו פורטה/ ולנטין דיטיוק
אמליה: אירה ברטמן/ אירינה מורבה
רנאטו: יונוץ פאסקו/ אלכסנדר אלייב
אולריקה: אגונדה קולאבה/יוליה מניבאאבה
אוסקר: הילה בג'יו, דנאה קונטורה
טום: איבו סטנצ'ב/ נח בריגר
סאם: קרלו סטריולי/ ולדימיר בראון
סילבנו: עודד רייך/ יאי ר פולישוק
שופט: איתן דרורי
משרת: אשרי שגב

מעצב תפאורה לואיג'י סקוליו
מעצבת תלבושות ג'ואנה מדינסקה
מעצב תאורה בוגומיל פלביץ'
כוריאוגרפית קתרינה אלכסנדר קמיץ'
מחדשת כוריאוגרפיה רגינה אלכסנדרובסקיה

אודות האופרה נשף מסכות

נשף המסכות היא אחת מהאופרות הרבות שכתב המלחין האיטלקי הידוע ג'וזפה ורדי. האופרה בת שלוש המערכות עלתה בבכורה ב-1859 בתיאטרון אפולו ברומא. את הלברית לאופרה, כתב אנטוניו סומה שביסס זאת על הלברית "גוסטב השלישי" שכתב אז'ן סקריב והלחין דניאל אובר.

ורדי רצה להציג בנאפולי באיטליה אופרה המתארת את הפרשה ההיסטורית האמיתית מ-1792, אודות התנקשות במהלך נשף מסכות במלך השבדי גוסטב השלישי, אך בעקבות רציחות פוליטיות רבות שקרו באותה תקופה, אסר הצנזור של נאפולי את הצגתה של אופרה במתכונת זו.

ורדי נאלץ לשנות את העלילה וכך העלילה האירופאית הפכה לעלילה אמריקאית בבוסטון והמלך השבדי, הפך למושל בוסטון. שנים רבות לאחר מכן, כמה בתי אופרה בעולם שחזרו את האופרה המקורית של ורדי אך כיום, הגרסה הרווחת, היא הגרסה המתוקנת של ורדי.

האופרה זכתה להצלחה עצומה ברחבי אירופה ואף בניו יורק בארצות הברית. האופרה רשמה גם תקדים היסטורי כאשר הזמרת השחורה מריאן אנדרסן הייתה לזמרת האפרו אמריקאית הראשונה בהיסטוריה שעלתה כסולנית על בימת המטרופולין אופרה.

נשף מסכות אופרה – תקציר העלילה

מערכה ראשונה

המערכה הראשונה באופרה נשף המסכות מתארת את אולם קבלת הקהל בבית המושל בבוסטון ריקרדו, בו ממתינים לו כל תושבי העיר כולל סמואל ותומאסו המבקשים לרצוח אותו. בין המוזמנים באירוע נמצאים גם רנאטו ואת אשתו אמליה, אשר בה ריקרדו מאוהב בסתר. רנאטו מזהיר את ריקרדו ומספר לו על בעלת אוב ומגדת עתידות בשם אולריקה שבביתה נרקמות מזימות. ריקרדו מתעניין באולריקה ומחליט לבקר אותה.

ריקרדו מגיע לבקר בביתה של אולריקה כשהוא מחופש למלח ושם מספרת לו אולריקה כי האדם הבא שילחץ לו יד, יהיה זה שירצח אותו. לאחר שרנאטו לוחץ לו יד, מסרב ריקרדו להאמין כי הוא זה שירצח אותו שכן, הוא נאמן לו ביותר. גם אמליה מגיעה לאולריקה ומתבקשת על ידה להביא צמח מיוחד לצורך הכנת שיקוי.

מערכה שנייה

ריקרדו מלווה את אמיליה באמצע הלילה ומבקש לדעת מיהו הגבר אותו היא אוהבת. אמיליה מודה כי היא אוהבת אותו אך בד ובבד אומרת לו כי תישאר נאמנה לבעלה. לפתע מופיע רנאטו ואמליה ממהרת להסתיר את פניה בצעיף. לאחר מפגש עם הרוצחים שמנסים להרוג את רנאטו, מסירה אמיליה את צעיפה וכך מגלה רנאטו כי היא זו שהייתה עם ריקרדו.

מערכה שלישית

רנאטו רוצה להרוג בתחילה את אמיליה אך מחליט בסופו של דבר כי ריקרדו הוא זה שצריך למות ומחליט להצטרף אל סמואל ותומאסו כדי להתנקש בריקרדו. אמיליה מנסה להזהיר את ריקרדו אך רנאטו מצליח לדקור למוות את ריקרדו וכך הנבואה של מגדת העתידות הופכת למציאות.

נשף מסכות האופרה – ביקורת

האופרה זכתה לביקורות מעולות ברחבי העולם. גם בהצגתה הקודמת באופרה הישראלית ב-2014, זכתה לביקורות מעולות מאת המבקרים הנחשבים בעיתונות וגם בקרב הקהל הישראלי הרב שהגיע לבית האופרה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק