נסרין קדרי הופעות – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

נסרין קדרי הופעות - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
נסרין קדרי הופעות - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

מחפשים לראות את נסרין קדרי בהופעה? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של נסרין קדרי ומידע על הזמנת כרטיסים, הנחות ומבצעים ועוד.

הזמרת המצליחה נסרין קדרי היא אחת הזמרות המצליחות ביותר בישראל כיום ומציגה באופן קבוע הופעות מוצלחות שברוב המקרים הופכות לסלוד אאוט מהר מאוד. בהמשך העמוד, תוכלו למצוא את כל המידע על הופעות של נסרין קדרי ומידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות ועוד.

נסרין קדרי הופעות

להלן לוח ההופעות של נסרין קדרי לחודשים הקרובים:

נסרין קדרי כרטיסים

כרטיסים תוכלו למצוא באתר הבא.

הנחות מבצעים וכרטיסים מוזלים

המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד זה ובעמוד הפייסבוק שלנו בו אנו מעדכנים בכל עת ובזמן אמת מידע על הנחות ומבצעים להופעות של נסרין קדרי.

אודות נסרין דקרי

קדרי כבר הופיעה בשנה שעברה בקיסריה וכבשה את המקום והקהל שמילא את היציעים מצידו. ההופעה שלה גם זכתה לביקורות טובות בקרב מבקרי המוסיקה בתקשורת. עתה, היא תחזור לקיסריה בשנית להופעה גדולה במיוחד בה היא תציג את להיטיה הגדולים והמוכרים כמו "בנאדיק", "לומדת ללכת", "אלבי מעאק", "תאמרו לו", "אתה עושה לי טוב", "אל תלך", "חייאתי", "היינו שניים", "לובשת חיוך", "גורל אחד", "מהכפר אל הכיכר" והלהיט החדש "רוצי עם הלב".

קדרי הצליחה ליצור DNA חדש במוסיקה הישראלית כשהיא מצליחה לשלב בהצלחה בין המוסיקה הערבית והים תיכונית ובין מוסיקה עכשווית ואומנותית מערבית. קדרי התגלתה לקהל הרחב בזכות השתתפותה בתוכנית הטלוויזיה של אייל גולן "אייל גולן קורא לך" ומשם סללה את דרכה אל קדמת הבמה מהר מאוד.

קדרי הספיקה להוציא אלבומים מצליחים, להופיע לצידו של דודו טסה בחימום ההופעות של רדיוהד, להופיע במסגרת מופעי חנוכה עם המופע "הקוסם מארץ עוץ" וגם לשפוט בתוכנית הריאלטי המוסיקלית "דה וויס".

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק