ניק קייב יופיע בישראל ביוני 2021 – כל הפרטים!

ניק קייב בישראל
ניק קייב בישראל

הזמר ניק קייב הופך לאמן הראשון שקובע תאריך חדש להופעה שלו בישראל ויופיע כאן ב-7 ביוני 2021. אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הזמר ניק קייב יופיע בישראל בקיץ 2021. כך הודיע היום הזמר המצליח, לאחר שנאלץ לבטל את ההופעה שלו בישראל בקיץ הקרוב יחד עם עוד עשרות אמנים שביטלו את הופעתם כאן עקב משבר הקורונה.

קייב היה אמור להופיע בישראל בחודש יוני הקרוב באצטדיון בלומפילד בתל אביב אל מול אלפי מעריצים מאושרים אך לנוכח המשבר הנוכחי שפשוט סגר את שערי המדינות בכל העולם, לא היה מנוס מביטול ההופעה.

תאריך ההופעה החדשה של ניק קייב בישראל יהיה ה-7 ביוני 2021. לא ברור עדיין אם גם ההופעה הזאת תתקיים בבלומפילד. למעשה, קייב הופך לאמן הראשון שקובע תאריך חדש להופעה בישראל. נמשיך לקוות כי כך יעשו אחריו אמנים נוספים שביטלו את הופעתם בארץ עקב הקורונה.

כרטיסים לניק קייב – מה לגבי הכרטיסים להופעה?

ובכן, לפי פרסום באתר ynet, הפקת המופע מסרה כי הכרטיסים שנקנו להופעה המקורית, יהיו תקפים גם להופעה החדשה של קייב ב-2021 ולפי אותם התנאים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק