ניקוס ורטיס יופיע בישראל במאי 2021 בהיכל מנורה – כמה יעלו כרטיסים?

ניקוס ורטיס יופיע בישראל במאי 2021 בהיכל מנורה - כמה יעלו כרטיסים?
ניקוס ורטיס יופיע בישראל במאי 2021 בהיכל מנורה - כמה יעלו כרטיסים?

הופעות החו"ל חוזרות: הזמר היווני ניקוס ורטיס יגיע לישראל להופעה גדולה בהיכל מנורה מבטחים ב-13 במאי 2021 יחד עם 25 משתתפים. אז מהם מחירי הכרטיסים ואיפה רוכשים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

גם הופעות החו"ל חוזרות לישראל והבוקר אנו מתבשרים על הגעתו הצפויה של הפעם הזמר היווני המצליח ניקוס ורטיס (Nikos Vertis) שיגיע לישראל בחודש מאי 2021 הקרוב ויקיים הופעה אחת וחד פעמית בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ובעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על מחירי הכרטיסים ועל רכישתם.

ההופעה של ניקוס ורטיס בישראל תימשך כשעתיים וחצי בהם הוא יציג את מיטב הרפרטואר שלו ואת מיטב להיטיו הגדולים מכל הזמנים שהפכו ללהיטים גדולים גם בקרב הקהל הישראלי הרחב. את ורטיס תלווה להקה בת 25 נגנים. להופעה יימכרו 3000 כרטיסים בלבד והיא תתקיים כמובן בהתאם להוראות משרד הבריאות.

זאת כמובן לא תהיה הפעם הראשונה שניקוס ורטיס מופיע בישראל והכוכב היווני הגיע להופיע כאן מספר גדול של פעמים בשנים האחרונות. לורטיס קשר אדוק ורציף עם המוסיקה והתרבות הישראלית. לפני כמה שנים, הוא הופיע במופע גדול וחגיגי באיצטדיון בלומפילד יחד עם שרית חדד ואייל גולן, הוא גם שיתף פעולה עם הזמר עידן רייכל שביצע גרסה מיוחדת משלו לשיר "שאריות של החיים" ואף אירח אותו באחת ההופעות האחרונות שלו כאן בישראל.

ורטיס זוכה כאן בישראל להצלחה גדולה מאוד ולא רק שרבים משיריו הם להיטים גדולים כאן, אלא גם מבחר של להיטים גדולים של זמרים ישראלים הם למעשה שירים שלו שעברו עיבוד ותרגום לעברית. כמו למשל השירים "אם תחכי לי" של פאר טסי, "זה אני" או "כשאת איתו" של אייל גולן" ועוד שירים רבים של שלומי שבת, מאור אדרי, מושיק עפיה, קובי פרץ, ליאור פרחי, שלומי סרנגה וזמרים רבים נוספים.

ניקוס ורטיס בישראל 2021 – כמה יעלו כרטיסים להופעה ואיפה קונים?

ההופעה של ורטיס בישראל תתקיים ב-13 במאי 2021 בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר היכל נוקיה) בתל אביב. מכירת הכרטיסים להופעה נפתחה כאשר מחירי הכרטיסים מתחילים ב-295 ש"ח. מכירת הכרטיסים תתבצע באמצעות אתר משרד הכרטיסים "לאן".

הנחות ומבצעים

כרגע, לא מצאנו מידע על הנחות ספציפיות להופעה של ניקוס ורטיס בישראל אך אנו ממשיכים לבדוק ולהתעדכן כל הזמן במידע חדש ונדאג לעדכן את עמוד הפייסבוק שלנו עם כל מידע חדש בנושא.

ניקוס ורטיס בן ה-42, נולד ב-1976 דווקא בהולנד ורק כשהיה בגיל 6, עבר יחד עם משפחתו ליוון. כבר בילדותו, החל ורטיס להתעניין במוסיקה היוונית ובגיל 15 כבר היה מנגן בבוזוקי ושר שירים יוונים. לאחר ששירת בצבא היווני, החל ורטס להופיע במועדונים שונים ביוון בסלוניקי וגם במקדוניה וזכה לחשיפה שהתגברה עם הזמן.

ב-2003 הוציא ורטיס את אלבום הבכורה שלו "Poli Apotoma Vradiazei" בה לקחה חלק גם הזמרת היווניה פגי זינה. האלבום זכה להצלחה גדולה כשהוא ממשיך להופיע במועדונים הגדולים והנחשבים ביותר ביוון כמו מועדון "אפולו", "רודון", "פוסידוניו" ואחרים.

בשנים שלאחר מכן הוציא ורטיס אלבומים נוספים רבים שזכו גם הם להצלחה גדולה וסיפקו להיטים רבים. כך למשל אלבומו השני "Pame Psihi Mou" סיפק את הלהיטים "Pos Tolmas" "Thimamai", "Se Mena", ב-2005 שיחרר את השיר "Pes To Mou Ksana" ועוד להיטים רבים.

ורטיס כאמור, שומר על קשר מיוחד עם הקהל הישראלי והוא נחשב כאן ל"זמר בית" בישראל. בהופעות הרבות שלו בישראל הוא נוהג לאחר ולשתף פעולה עם זמרים ישראלים, כך הוא עשה עם אייל גולן, שרית חדד או עידן רייכל. ההופעה אחרונה שלו בישראל הייתה רק לפני כמה שנים. עתה כאמור, הוא יחזור לכאן שוב להופעה גדולה בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש מאי 2021.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
אירית דבי
2 years ago

רוצה לרכוש 2 כרטיסים למופע של הזמר היווני

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק