ניקולס ואסקז ובנחמין רוחאס יגיעו לישראל ב-2020 – כל הפרטים!

ניקולס ואסקז ובנחמין רוחאס בישראל 2020 כרטיסים
ניקולס ואסקז ובנחמין רוחאס יגיעו לישראל ב-2020 - כל הפרטים!

כוכבי הסדרות "כמעט מלאכים" ו-"המורדים" ניקולס ואסקז ובנחמין רוחאס שמחזיקים כאן בכמות אדירה של מעריצים ומעריצות, יגיעו להופעה בישראל עם ההצגה המצליחה שלהם מתישהו בקיץ 2020. לא ידוע עדיין מתי זה יקרה, אך בעמוד האינסטגרם של ואסקז, ישראל כבר רשומה כחלק רשמי מסיבוב ההופעות הבינלאומי של השניים.

ניקולס ואסקז ובנחמין רוחאס יופיעו ביחד השנה במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי גדול של ההצגה המצליחה שלהם "Una semana nada más" שיכלול הופעות רבות ברחבי העולם וכאמור, גם בישראל. באתר "פרוגי", גילו כי החברת ההפקה האחראית על הגעתם של השניים לכאן הן חברת "יאיר דורי" וחברת "גלים הפקות" שאף אישרו את הידיעה לאתר אך לא ציינו תאריך מדוייק.

ניקולאס ואסקז שיחרר לפני כשבוע סרטון בעמוד האינסטרגם שלו ובו טריילר למופע החדש שם כתובים הערים והמדינות שהמופע יגיע אליהן, ובסוף הסרטון ישראל נמצאת ברשימה. עבור ואסקז זאת תהיה ההופעה הראשונה שלו כאן בישראל, בניגוד לרוחאס שכבר הופיע כאן בכמה הזדמנויות שונות.

צפו בטריילר של ואסקז בו מופיעה ישראל כחלק מסיבוב ההופעות הבינלאומי:

 

View this post on Instagram

 

Feliz de poder anunciarles esto! #UnaSemanaNadaMas 🙌🏻❤️🇦🇷🙏🏻👆🏻

A post shared by Nicolas Vazquez 🇦🇷 (@nicovazquezok) on

ייתכן ועבור כמה מביניכם השמות האלו לא יגידו כלום, אך בישראל ישנה כמות אדירה של בני נוער המעריצים את השניים ואת שאר כוכבי הסדרות שלהם, והביקוש להופעות של השניים כאן ושל ההצגה שלהם, צפוי להיות גדול במיוחד.

ניקולס ואסקז ובנחמין רוחאס בישראל 2020 – כרטיסים ומחירים

כאמור, מדובר כרגע בידיעות ראשוניות בלבד ועדיין לא נקבע אפילו תאריך להופעה. כך שעדיין לא ידוע היכן תתקיים ההופעה, מהם מחירי הכרטיסים, והיכן ניתן יהיה לרוכשם. אתם מוזמנים לעקוב אחרינו כאן בעמוד כתבה זה ובדף הפייסבוק הרשמי של "קצת תרבות" בו אנו נדאג לעדכן בכל פיסת מידע חדשה שנגלה על ההופעה של השניים בישראל ב-2020.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
ליאור
3 years ago

מתי יבואו ניקולס ואזקס ובנחמין רוחס לישראל ?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק