נועה קירל תייצג שוב את ישראל בטקס פרסי MTV ב-2018

בפעם השנייה בקריירה שלה, נועה קירל תייצג את ישראל בטקס פרסי ה-MTV שיתקיים ב-4 בנובמבר 2018 הקרוב בבילבאו שבספרד. קירל גברה על מועמדים רבים כמו סטפן ופלד, אנה זק ונדב גדג'.

הפעם הקודמת בה השתתפה קירל בטקס, הייתה בשנה שעברה בטקס 2017 שהתקיים בלונדון. קירל בלטה בטקס הזה וזכתה לתשומת לב רבה הודות לשמלה המיוחדת שלבשה בטקס.

כך זה נראה בשנה שעברה


מנחת הטקס השנה תהיה שחקנית הקולנוע היילי סטיינפילד. עוד מועמדים שישתתפו בטקס השנה יחד עם קירל: קמילה קביו הידועה מהשיר Havana, שמועמדת ל-6 פרסים שונים, אריאנה גרנדה שמועמדת ל-3 ועוד גדולי האמנים בתעשיית הפופ העולמית כמו אד שירן, ניקי מינאז' ועוד. בטקס עצמו תופיע ג'נט ג'קסון, ניקי מינאז', די ג'יי מרשמלו, דואה ליפה, רוסליה וגם קמילה קביו.

זאת בהחלט שנה פוריה לקירל מצטרפת השנה למופעי חנוכה 2018 ותופיע בתפקיד ראשי בפסטיגל הקרוב. לאחרונה נפרדה קירל מבן זוגה הדוגמן ברק שמיר ולפני כחודש פורסם כי היא בת זוגו של יהונתן מרגי המשתתף גם הוא בפסטיגל לצידה של קירל. בחודש שעבר היא אף הוציאה את השיר "סינדלה" בשיתוף פעולה עם ההרכב האולטראס.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק